reede, 8. november 2013

mis toimub??

Kas mu blogimise aeg hakkab ümber saama? Miks ma enam ei kirjuta korralikult, järjepidevalt, nii nagu ma varem kirjutasin? Ehk olen bloginud juba liiga kaua ja peaks pausi pidama? Oeh... ei oskagi öelda midagi. Võib-olla tõesti... Tegelikult ma ei teagi enam, kui paljud mu blogi enam loevadki. Ma üldse ei postita ju. Statistika on üks asi, aga tahaks teada, kui palju tegelikult ka vaatavad siia ja loodavad uut postitust leida.

Hiiumaal käigust on juba 8 päeva möödas ja ma pole siiani viitsinud sellest kirjutada. Oli jälle üliäge seal, aga lihtsalt ei viiitsiiii blogida. Küpsetasime pirukaid ja tegime (enamuses) kuttidega saunaka, pärast käisime peol ja tulime koju hommikul, järgmise päeva trippisime ringi, jalutasime-kaisutasime kutsikaid, tegime (peaaegu) A-rühma, naersime ja oli niiiiiii tore jälle. Sain sealt tagasi tulles jälle mitu (fb) sõpra juurde.

Aga tegelikult ka... Mis ma teen? Jätkan blogiga või ei? Kirjutada oleks palju, igast päevast oleks tegelikult kirjutada.

Kas saame palun nii teha, et SA PANED SELLE POSTITUSE ALLA 'LIKE', KUI SA ENDISELT IKKA LOED MU BLOGI SIIN NING TAHAD SEDA KA VEEL EDASPIDI LUGEDA :)

Aitäh!




1 kommentaar: