kolmapäev, 20. november 2013

läheb edasi

Olgu nii, sõbrad! Kuna te siiski soovite lugeda mu blogi, jätkan sellega. Tore oli FBsse ka kirju saada, et ma jätkaks. Ja mõtlesin ka sellele, kui lahe on olnud mul vanu postitusi lugeda ja meenutada, mille kõigega tegelenud olen. Osasid asju ilma blogita polekski mäletanud!

Vahepealsel ajal ma...

* Käisime Sandraga marti jooksmas. Peaaegu. Igastahes Mardi outfitid meil olid, uste taga ei käinud, aga ühe tiiru Pärnu linna peal tegime. Öelge, et see on ükskõik kui lapsik, aga meil oli täiega lahe :D
* Käisime kossulahingut vaatamas. Pärast seda möllasime APTEKis.
* Käisime ühel rahulikul neljapäeva õhtul Martinil külas, mis lõpuks oli kõike muud kui rahulik.
* Käisin OTEPÄÄL!! ÜLE POOLE AASTA!! Kaisal oli reedel sünnipäev, kus ma nägin oma armsaid vanu klassikaaslasi ja sai palju gossipit kuulda :D Pärast käisime Comebackis, kus läks asi käest ära... Kui sünnipäeva rahvas ära kadus, jäin mina ikka klubisse ja jõudsime Mika&Jaanoga veel Merantsis ja Kebabiski käia. Laupäeval olin ka Otepääl ning külastasin veel inimesi, keda näinud ei olnud ning pühapäeval tulin tagasi.
* Olen õppinud. Üks nv oli mul neli päeva vaba ja tegin kahte referaati.

Mul on varsti palju uut ja huvitavat kirjutada. Nt homsest, lähme õppereisile Läänemaale ja reedest, lähen tööle!!!!!!!!! Lõpuks ei pea end enam laisana tundma. Ma loodan vähemalt :D Ja no olgem ausad... seda meeletut aega, mis mul vaba on, peab kuidagi mõistlikult kasutama. Need olid vaid paar näidet, mille kohta varsti postitused leiab.

Üritan kirjutada juba homme, kuigi meil on üks referaat ja kursusetöö kukil, aga ehk leiab aega ;) Ja lõpus on veel paar pilti Hispaaniast...





Selle shoti võtmisest tegime video ka ja osad teavad, kui priceless näod mul ja Marleenil pärast seda olid.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar