reede, 18. oktoober 2013

Tartuu

Kolmapäev koolis möödus mõttetult. Kolmapäeviti on ainult inglise keele 1 loeng, siis see koolipäev pole nagu kunagi asjalik. Läksime Marleeniga 11neks kooliraamatukokku. Tegime nipet-näpet inkat, lõime niisama aega surnuks, ajasime teistega juttu ja kell 1 läksime inkasse. Pärast loengut läksime koju ja juba 4 ajal jäin ma magama. Uskuuuumatu, kust see uni tuleb kogu aeg! Poole 7 ajal ärkasin ülesse ja hakkasin õppima... Sellepärast ma enda asjadega valmis õigeks ajaks ei saanudki ning jäin natukeseks üksinda koju, sest kui mina jõudsin pesust, läks Marleen juba välja. Ilmselgelt jäin ma ajahätta. Siis aga sättisin rahulikult, vaatasin "Kättemaksu", tegin pilte, olin FB-s ja alles siis kunagi läksin peole :D Martin&Marleen tulid Nikolaist läbi (me elame Nikolai tänaval ja siis ütleme pigem rohkem Nikolai kui nt meie kodu vms :D), võtsid mu kaasa ja läksime Rüütli tänava kolmnurka. Käisime APTEKis & Vaarikas. Pean mainima, et KlaisiMaisi oli ka Pärnus ning teda oli ka päris awesome näha!!! Õhtuks oli tantsu- ja jutukaaslane olemas :D See oli äge hetk, kui klubis mindi ta käest küsima, et kas ta on Ženja Fokin või :D:D Õhtu oli ka päris naljakas ja draamarohke, fun-fun-fun!! Koju jõudsin 3 ajal, siis sain ka veel M&Msiga juttu ajada.

Neljapäeva hommikul läksin 9ks kooli rebasteinkasse. Maganud olin 3,5 h. Mõnus challenge oli püsti saada voodist ja sinna kooli minna. Ja veel eriti ainesse, mida ka kordan :D 3h läksid koolis aga kiiresti, inka oli mõnus. Pärast kooli tuiskasin koju tagasi, võtsin kohvri ja pakkisin viimased asjad ning panin bussijaama poole tuld. Sõitsin Tartusse ja sain Santsuga kokku. Viisime mu kohvri  ära, käisime ta aiast õunu võtmas ning läksime Tartu verekeskusesse. Ma seekord jälle anda ei saanud, aga üritan siis 3nda korraga pihta saada. Äkki on see hoopis märk, et ma ei võiks anda??? Nt panen pildi tasku vms?? Loodetavasti saan varsti teada.

Pärast seda käisime poes ja kõndisime läbi vihma kodudesse. Väga imelik oli meil üksteisega Tartus olla :D On okei kui me mõlemad oleme Pärnus või Hispaanias koos, aga Tartus oli vähe imelik. Õhtul mängisin oma vennakesega mänge ja tšättisin FB-s. Mulle nii meeldib, kui miljon akent on lahti ja saab kõigiga kirjutada. Et nt kui järjest kõik aknad lahti võtta, siis viimase juurde jõudes on esimene juba ammu-ammu vastanud ja peab nobedasti trükkima. Eile just oli selline õhtu.

Tänasega ma hetkel veel ei tea, mis saab. Praegu lähen aga välja, lähen käin tädi juures ja lasen arvutit natuke puhastada. Seejärel lähen empsile ja vennale lasteaeda vastu. Tahan ka nende lasteaeda näha. Nii et hetkel... tsau :P

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar