reede, 27. september 2013

Tere vana blogi!

Mul on praegu imelik siia kirjutada ja mitte oma stellahispaaniasse. Vahetevahel ikka vaatan oma Hispaania blogi, sest imelik on mitte sel silma peal hoida. Kuna mul on pikk-pikk vahe sisse jäänud, ei hakka ma päev-päevalt enam siia midagi kirja panema. Olen käinud usinasti koolis, päris mitmel peol, filmiõhtul, palju-palju Steffanis, Tartus, Ott Leplandil... Olen näinud juba mõned sõbrad ära, keda ei olnud näinud, aga paljud on veel nägemata. Ja ei tea, kas ja kuidas näebki... Sest sel aastal on mu elu Pärnus ja natuke Tartus. Otepää&Sangaste on sel aastal mängust täiesti väljas. Eelmisel aastal veetsin Pärnus ainult ühe nv, sest kõik teised nvd käisin ma kodus, sest olin alati Sangastes tööl. Eelmisel nvl olin Tartus, et koju külla kõigile minna ja nüüd jään Pärnu. 2. nädalavahetus Pärnus. Imelik kohe. Ei rutanud bussile, et sõita Pärnu-Tartu-Otepää. Praegu Pärnus tööl ei käi, aga ehk kui tuleb mingi pakkumine kunagi, siis lähen, sest vaba aega hetkel nagu on. Kuigi sel semestril on mul vaja kätte saada 40 EAP-d, mis tähendab, et mul on vist 3 ainet rohkem, kui eelmistel semestritel. Teen sel aastal inkat ka järgi, milles ma eelmisel aastal feilisin, sest ei käinud piisavalt kohal ja eksamile ei lastud.

Nüüd näitan natuke meie korterit. Kõike näidata ei saa, sest Sants magab ja kõik pole päris korras ka. Aga me kõik oleme endiselt rahul korteriga (üleeile hakati kütma ka!) ja veel rohkem oleme üksteisega rahul. Meil on siin nii hea, nii lõbus!! Eile ainult kaotasin korterivõtmed ära, kurat küll. Käisime Marleeniga Kaubamajakas ja ei tea kus ja ei tea kuidas, aga koju tulles ütlesin, et mina ust lahti teha ei saa, sest mul pole võtmeid. Deem. Meil oli 2 paari võtmeid, nüüd on ühed. Aga me lähme teeme juurde võtmeid ja esmaspäeval tulevad omanikud soomlased ja lähme nendega Elioni, et telekas tööle saada. Ruuter meil juba neist on siin, aga nad katkestasid lepingu. Otsustasime eile õhtul, et me tahame ikka netti (mitte netipulkasid ainult ja minul ei olegi üldse) ja lähme käime nendega esinduses ära, et nett ja telekas tööle saada.

Mis veel... meie majas elab üks huvitav noormees. Oleme tähele pannud, et siia on voorinud edasi-tagasi meeletult palju tüüpe. Kuna nad sisse ilma võtmeta ei saa, siis töllerdavad tavaliselt maja ees. Tegime siin maja ees nalja, et kui mõni töllakas siia tänavale keerab, siis võib kihla vedada, et tuleb meie majja. Üldse paneb see kutt kogu aeg üleval pidu, teeb akna peal pidevalt suitsu... aga eile! Eile tulid jälle kaks tüüpi maja ette parajasti siis, kui ka meie seal olime ning üks küsis teiselt, et "kuidas me paki kätte saame?" Kui tuppa läksime, siis küsisin kohe Sandralt-Marleenilt, et kas nad kuulsid ja mis nad arvavad, kas sellel tüübil on endiselt lihtsalt palju sõpru või tegeleb see naaber meil millegi muuga... Päris tihti on meilt küsitud, et jou, kas te saate meid sisse lasta või kas teil suitsu on, sest neid töllerdisi on meil siin ikka igapäevaselt. Täna käis terve autotäis!! inimesi siin, aga nad ei saanud sisse. Loopisid kividega talle akna pihta, aga ikka ei midagi. Me mõtlesime, et thank god, et need inimesed sisse ei saa...

Oleme siin kõvasti lugema hakanud. Õhtuti vahel on korralik raamatuklubi koos. Üks õhtu saime rämedalt Sandra raamatu sõnavara naerda. Ja siis on meil tihti siin külalised ja see kõik on nii tore. Meil pole kunagi igav ja lihtsalt ebareaalne, kuidas me siin naerda ikka saame :)

Btw.. luban, et hakkan nüüd korralikult ikka blogima jälle. Nagu vanasti ju. Nagu alt näeb, on meil Hispaania ikka ja endiselt südames! 

Oi deem, kuidas see mu tass mu lemmar on! 







Külmkapp on meil igati stiilne ning España-pärane.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar