pühapäev, 19. mai 2013

Ott Lepland - iga ämma unistus

Oeh, jälle pean meenutama hakkama. Nii-nii-nii. Okei, tuli meelde. Kolmapäeval oli ettevõtluse eksam, enne ja pärast mida ma värisesin. Enne värisesin sellepärast, et see eksam oli. Ma kõige vähem tahtsin seda ja kooli kõndides mõtlesin, et no miks peab see olema, whyyyyyy. Pärast prablasin sellepärast, kas ma üldse läbi saan. Sisendasin endale, et saan ja lõpuks hakkasin tundma ka, et saangi. Saingi. Supervägahea. Kolmapäeval oli vene keel ka, aga too oli lebo. Pärast seda käisin poes, ostsin omale ühe hispaania keele sõnaraamatu ja ühe vestmiku. Läksingi aeda lebosse ning hakkasin tasapisi hispaania keelt õppima. Just siis, kui mõtlesin, et okei aitab, lähen sisse ära, tuli rahvast juurde. Tegime vesikat ja rääkisime natuke juttu, seejärel mindi trenni, õppima ja mina lebotama. Nagu reaalselt. Jalad viskasin ka laua peale :D Nii hea oli korraks olla ja mitte mõelda koolist. Villas liigub nüüd rohkem rahvast ka, ma mõtlen just teist rahvast. Tavaliselt on olnud mingi üksik soome paar majas, kuid kolmapäeva õhtul nägin nii soomlasi, jaapanlasi (või midagi sealt kandist) ja veel mingeid noori.

Neljapäeva plaanisin täielikult šoppamisele. Hommikul lebotasin paar tundi aias ja õppisin väheke hispaania keelt ning siis hakkasin linna minema. Käisin Salva kindlustusest läbi, kus tegin omale tervisekindlustuse. 3 ajal jõudsin Kaubamajakasse ning läksime Tauriga kohvreid vaatama. Kuna Jyskis olid suht odavad ja ega mingit lambikat vaja oligi, siis leidsime sealt omale need kohvrid. Siis käisin ma kõik ülejäänud poed läbi, leidsin igasugu asju... ja maksiiikleidi. Vauuuuuvau. Jaaa siis ostsin kõik šampoonid ja palsamid ja kõik sellised asjad ka ära. Tavaari oli lõpuks palju, kuid õnneks mahtus kõik kohvrisse ära :D Villasse jõudsin sellega 8 ajal. Mul läks kõik see kokku 6h. Siis hakkas pakkimine pihta, noo johhaidii. Viskasin kotitäie asju ära ja kõik see, mis ma Hispaaniasse kaasa ei võta, sai kohvrisse. Kohver sai megaraske :D

Reede hommikul ärkasin üles ning hakkasin Tartu sõitma :) Villast bussijaama kõige hullem minna polnudki, kuigi noh, minu jaoks oli ikkagi kohver raske. Bussijuht ka ise kenasti tõstis selle alla pakiruumi ning pärast ära ka. Sõidu ajal võtsin Eesti turismigeograafia materjalid lahti ning kasutasin aega kasulikult ära. Üle kolme tunni oli ju seda aega lausa :D Okei, Tartusse jõudes läksime Riinuga Taskusse, sest mul oli vaja omale normaalne fotokas osta. Ma kunagi sain endale sünnipäevaks digika, aga see sai mul valitud pm ainult värvi järgi... ja ühtegi head pilti ta ei tee. Tegelikult ei tee üldse :D Läksin ja ütlesin, et mul on vaja head fotokat, mis pilti teeb. Kahjuks see mees väga jutukas ei olnud, aga saime kaubale ning kingituseks andis veel statiivi ka kaasa. Läksime Purde ühikasse, viisime asjad ära. Siis suundusime poodi, nii juba jaksas kõndida ka :D Poest tulime, tegime süüa, jutustasime, lebotasime. Ja siis avasime korgiiiiiiiid. Kõik muud asjad saime lahti, aga peavalu valmistas veini avamine ilma korgitsejata. Mul tuli mõte vahepeal muude jookide vahele veini juua ja thnk god, et tuli. Tegime veini mingi pool tundi vähemalt lahti. Mõtlesin, et googeldan, kuidas avada veini ilma korgitsejata. Ei saanud ühtegi moodi nii, nagu seal kirjas oli. Töötas urgitsemise variant ehk siis korgi lõhkumine ja kui korgist oli alla poole alles, sai selle pudelisse lükata. Pudelist välja valasime veini läbi sõela, sest puru läks ka sisse, + valades hoidsin kruvikeerajat pudelis, et kork poleks ees ning vein ikka välja tuleks. No ikka selline korralik leiutamine oli!


Sõel on puudu, muidu oleks kõik töövahendid pildi peal.
Pärast veiniavamismaratoni läks vein ulmekiirusel alla. Nii hea oli ka. Oligi varsti aeg sättima hakata ja klubisse minna. Purdest läksime CTsse taksoga. Juht uuris, et kuhu me lähme ja värkisärki. Ütlesime talle, et Ott Lepland esineb CTs, mille peale ta ütles Oti kohta 'iga ämma unistus'. Küsisin, kas iga äia unistus ka või, aga sealt tuli kiire ei :D Sõit oli lõbus... ja see kõik oli veel alles algus. CT ees jõime pudeleid tühjaks ning selle mõne minutiga suutis üks kummitusemaskiga tüüp mööda minna, kellega me pärast klubis rääkima hakkasime. Täismõttetu oli CT alguses, seal polnud kedagi ega midagi. Enamiku ajast veetsimegi oma esimese uue sõbraga rääkides ja tantsides. Siis otsustasime mingi hetk minema minna, sest rahvast endiselt ei olnud. Hakkasime Illukasse CTst minema, tee peal saime jälle 2 uut sõpra, kuid nondega läks tee kiiresti lahku, sest nad liikusid linna ja meie teisele poole. Natukene enne Illukat tuli üks suurem punt vastu, kellega kohe sõbraks saime ja rääkima hakkasime. Pärast kiiret ülevaadet, mis Illukas oli, läksime kõik koos hoopis linna. Selline tunne oli selle pundiga liikudes, et kõik on nagu vanad sõbrad :D Juttu ja nalja oli palju. Istusime linnas, saime lilli, rääkisime ja siis liikusime edasi Rüütli tänavale. Johhhhhhaidi... Rüütli tn oli rahvast TÄIS. See pidi tavaline olema, a mitte minu jaoks. Ikka täiega vauuuuuuu oli. Mulle näidati Treppi, Creppi jne mis seal kõik olid. Selline elu oli seal Rüütli tänaval, nüüd saan aru, miks see Estonian Momentsis mainimist väärt oli. Õhtu oli ulme soe, ma nii õhukeselt linna peal olingi ja külma ei tundnud kordagi. Kellelgi oli seal sünnipäev, siis pakuti meekooki ka ja no ma ei tea, väga chill.. milleks minna klubisse üldse, kui on olemas Rüütli tänav :D Kusjuures. See oli ka nii imelik, et mingid lambikad möödakõndijad kuidagi suhtlesid minuga või ma ei oska paremini öelda. Üks hakkas kõva häälega mu jalanõudest rääkima, üks kõndis mööda ja viskas proska... Kõndisime oma uute sõberitega Raekoja platsile ja siis mu uus sõber ütles, et ma olen mingi famous jne ja ütlesin ise ka, ma ei tea, mis värks on. Ja just sel ajal, kui me sellest rääkisime, kõndis jälle keegi oma "tsauga" mööda ja tal oli nagu.... no millest ma just rääkisin :D Ei tea, ei saa aru, imelik oli :D Ja see ka, et mitte ühtegi uut naistuttavat ei saanud, kõik ainult mehed! Okei. Jõudsime Raekoja platsile, siis istusime seal... jälle sai naerda ja kõik jutud. Mingi aeg mõtlesid kutid, et nad lähevad ära ja me ise mõtlesime ka, et okei, lähme me ka siis. Saime mõned sammud astuda ja meie juures olid järgmised 3 meest. Hakkasid inglise keeles rääkima ja küsima, et kuhu me lähme ja lähme Atti jne... Soomlased olid tegelikult, suht igavad. Noh, Atini me nendega läksimegi, aga Atis ei viitsinud ma nendega enam üldse rääkida. Mõtlesime, et ohh ei, lähme ära, aga Riinu tahtis veel üht tiiru teha enne ära minekut ja alles siis ma avastasin, et mu ühed vanad Tartu sõbrad on klubis ja jälle pidu kestis. Kui me kunagi Atist minema saime, siis selle tee peal, mis me Atist vana Kaubamaja juurde kõndisime, tulid tee peal ka kaks kampa vastu, kes oleksid tahtnud kindlasti rääkima hakata. Aga mina istusin telefoni otsas, seega ei teinud neist midagi välja ja rohkem uusi sõpru ei saanud :D Sellist õhtut aga pole mul never ever olnud... on olnud häid pidusid ja veel paremaid, aga sellist, et ma saan iga nurga peal kellegi uuega tuttavaks, seda pole olnud :D Ja see oli lihtsalt üliiilahe. Täiega super-super-super. Leppisime uute sõpradega uueks reedeks uue peo kokku- seekord tahame Illukasse ka jõuda :D Ja Shootersisse, sest need on 2 kohta, kuhu ma ikka veel pole jõudnud.





Rohkem aga ei kirjuta, sest reede õhtu sai kirja ja see oli põhiline!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar