esmaspäev, 6. mai 2013

3 nädalat, 21 päeva

Alustan eelmisest teisipäevast. Eelmine teisipäev oli volber ja isegi Pärnu elas. Mirage'is oli Rolf Junior ja üleüldse terve Rüütli tänav oli möllu täis, sest Apteek&Cocoloco&Mirage&Vaarikas asuvad kõik ühes kohas. Ma arvasin, et olen Mirage'is juba korra käinud, kuid tegelikult ei olnudki - ma ei teagi, kus ma siis too ükskord käisin. Ilmselt Kassas, mis on kohe Mirri kõrval, kuid seal on vanusepiir 21+. Ok, mis iganes, ei tea. :D Klubi oli pilgeni rahvast täis, ulmemöll lihtsalt. A klubis ja väljas käisime osade kursakatega. Rolfist üks ilus pilt ka, ta täitsa kenasti fookusesse jäänud. Ja seal olid mingid kahemeetrised ja veel pikemad mehed. Nagu konkreetselt sain pea kuklasse lükata ja neid vahtida. Me täiega mõtlesime, et no kust sellised siia said, nii hirmsad suured inimesed :D Oooi ja klubis nägin üle ma ei tea mitme aasta vana klassivenda A-d. See hetk oli nagu filmis ja natuke kulus aega ka, kuni ma ta ära tundsin :D Uskumatu no, mul polnud meeleski, et ta kunagi Otepäält ju just Pärnusse ära läks. Kui Rolf ära esines, läks muusika klubis üliimelikuks. Lasti pool lugu ära ning siis lugu vahetus. Meil oli nagu wtf, normaalselt tantsida ei saagi või. Öö tipphetk oli see, kui lasti NIIILUSVÄ lugu!!! Nagu... on see reaalne või? Pärnus, klubis, nii ilus vä. Oi ei. Pärast seda oligi meil mõte, et davai, lähme Vaarikasse, ehk saab vähe tantsidagi seal. Vaarikas tuli turva ette ning küsis dokki. Mul oleks olnud olemas, kuid M&T-l ei olnud, aga no nagu naised ikka, siis suutsime turva ära rääkida. Hakkasin kohe seletama, et me käime juba lausa kolledžis ja Mirage'is on ülisitt pidu ning turvamehe süda murduski ja lasi meid sisse. Algul ütles ikka sellise range kindla ei :D Vaarikas oli ka rahvast täis. Lihtsalt uskumatu võrreldes nende kolmapäevaste pidudega. Iga öö võiks olla volbriöö! Oeh, igaljuhul... villasse jõudsin ma tagasi 5 ajal. Õues oli juba valge ja linnud laulsid, selline mõnus hommikune jalutuskäik :D Kolmapäeval oli super ilm, vedasin end aeda viinamarjade ja veepudeliga eksamiks õppima. Ega väga palju kokkuvõttes ei õppinudk ning kuna eksam algas kell 1 neljapäeval, siis läksin juba 10neks kooli, et enne eksamit veel õppida. Tegelikult seal midagi rasket ei olnud. Õhtul võtsin vähe lebomalt ega teinud mitte ühtegi koolitööd.

Roosa Rolfffff


See vein on hea!
 Reede hommikul sõitsin Pärnust Valka, et teha üks poetiir. Ülirahul olen saadud koti ja kingadega. Pärastlõunal jõudsin Otepääle ja kui bussist maha tulin, siis oli selline tunne nagu oleks reaalselt linnast maale tulnud. Bussijaam oli lapsi täis, kes kõik oma busse ootasid ja lõugasid ja sahmisid ja noh nagu nad ikka on. Kuna ma unustasin Triinu sünnipäevale oma vihmavarju, siis oli meil põhjust õhtul kokku saada ja läksime jalutama. Oma roosa sätendava hello kitty vihmavarju ma tegelikult viskasin ära, sest ma ei viitsinud teda kaasas tarida. Pole vaja ka teda. Jalutasime natuke linnas ringi ja siis kõndisime Pühakale. Tee peal tegime ühe under-my-umbrella pildi, sest prügikasti posti otsa oli pandud mingi suva vihmavari ja kuna see oli eelmise nv inside-joke, siis lihtsalt pidime tegema. Katsusime vett ka, päris külm oli. Kõik inimesed, kes meie juttu kuidagi sattusid, nägime ära. Linnas käisime Kebabist läbi, kuhu Sota tuli ka. Seejärel ootasime Maikot linna, kuna meil oli tema uus auto nägemata. Ta on hetkel kahevahel kas auto nimi on Sinine Teletups või Vaal, aga nunnu on igaljuhul. Pärast tšillisime Maxima parklas, nägime veeeeel inimesi ja siis läksime Tehvandi parklasse, et mõned jutid autodega maha tõmmata.


 Laupäevaks leppisime Triinuga kokku, et kui päeval korralikult õpime, siis lubame õhtul endale ühe siidri. Enam-vähem nii tegimegi... See tähendab, et õppimist eriti ei olnud ja ühest siidrist sai päris palju siidreid. Algul olime kahekesi, kuid siis käis meie juurest Markus läbi, Sota tuli ja siis läksime Tartusse. Tee peal võtsime Maiko ka peale ning kui me peatuse Nõunis tegime, siis ma reaalselt tundisn maalõhna. Selline kodune värk. Tartus käisime siis Fastersis, söötsime näljast kassi, tšillisime niisama ning tulime Otepääle. Edasi läksin mina klubitama ja jõudsin jälle hommikul valges koju. Pühapäeva õhtukese veetsin ühe armsakesega ning nüüd olen siin, Pärnus Vikbumis kahe kursavennaga. 


Tegelikult oleks mõnda asja kurta ka, kuid ma ei hakka halama. 3 nädalat on veel jäänud, saan hakkama kuidagi siinsega veel nii kaua... ehk... jah. Ilmselt kirjutan kolmapäeval-neljapäeval uuesti, me lähme kolmapäeval paintballi mängima, tuleb põnev!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar