esmaspäev, 13. mai 2013

2 nädalat, 14 päeva

Pidin ammu kirjutama, aga mul kas ei olnud aega või tahtmist. Nüüd lihtsalt pean juba.

Kolmapäev. Hommikul oli majandusteooria eksam, milleks ma olin tegelikult õppinud ka, kuid kindluse mõttes ja tundmatud asjad tegin telefonist maha. Kui see spikerdamine eksami ajal lihtsaks tehakse, siis ei saa ju ise vastu puigelda. Esimest korda oli mul eksamieelne närv ka sees, nagu tõsiselt... pabistasin. Aga just praegu vaatasin, et sain eksami C, nii et pole hullu, rohkemat ma sealt ei lootnudki. Eelmised kaks on B-d olnud, norms. Pärast eksamit tuli teine pabin sisse... PAINTBALL! Läksin natukeseks aeda päikese kätte, kuulasin muusikat ja pikutasin. Seejärel tegin toas nipet-näpet ning siis läksime Eenokiga poodi. Alustuseks võtsime kaks lahjemat pudelit ning jõime ühed Villa aias ära. Olimegi pool tunnikest Eenoki, Endriku ja Henryga aias ning siis läksime kooli ette, vahetasime autosi ning sõitsime paintballi mängima. Instruktor suutis ikka kõik kõige hullemad jutud alguses hirmutamiseks siiski ära rääkida. Nt et ühel vennal oli kuul silma lennanud ja silm koos kuuliga välja tulnud, mhm nice story bro, enne mängu ikka vaja sellist juttu rääkida ju :D Nagu me oleks olnud 3-aastased, kes muidu aru ei saa, et maski mängu ajal ära võtta ei tohi :D Aga mäng ise. No pärast sellist juttu oli küll selline tunne, et mina ei lase kedagi ja passin peidus kogu aja. Kuid kui esimese kuuli pihta ära sain (katki ei läinud, seega nn surma ei saanud), sain aru, et üle põdeda pole mõtet ja hakkasin mängima. Mängisime 4 mängu, 5 tiimi oli, kaks olid täis meestetiimid, kahes teises oli natuke tüdrukuid ka. Surma sain ühe korra, sain näpu roheliseks :D Aga jäime teiseks ja kaotasime meestetiimile ühe puntkiga. Ehk siis neil jäi kõikide mängude peale üks mees rohkem ellu. Võit ikkagi! Isegi meie direktor tuli hiljem platsile, et elusad ja surnud üle lugeda. Mulle öeldi enne mängu, et mind hea ära sõjas tunda roosade ketside pärast. Järgmine päev ka ütles M mulle, et minu leiab pildilt roosade jalanõude pärast ilusasti üles :D Jajah, leidis ka. Pärast 3tunnist mängu sõitsime linna tagasi ja tegime tee peal plaanid õhtuks. Andsime endile kerge tunnikese aega, et pesta ja sättida ning läksime linna. Saime enam-vähem kõik korraga Porta juures kokku, käisime CityAlkos ja läksime PK ette tähistama. Kogu tiim oli kohal ja no lõbus oli. Tegime head ka - andsime oma hiigelliku taara ka kodututele. Tegelt on ju heategu, kui neist keegi 23 pudelit saab. Kui hakkas hämarduma, võtsime uuesti suuna poe poole ning seejärel läksime Koidula parki. Õhtu oli ulmeeeeesoe, metsik. Seal pargis saime jälle sama heateo teha. Ma vahepeal sain isegi rattaga üle pika aja sõita :D Ülihea oli oma super tiimiga see õhtu veeta. Pärast läksime Vaarikasse ja pidu jätkus. Vaarikas oli ka norm ikka, rahvast oli ja nalja sai ja tantsida ja mingeid ulmevärvilisi shotte juua. Mingi aeg hakkasin ma vinguma, et lähme koju ära ja siis kunagi minuga nõustuti ka. Läksime Eenoki&Tauriga Bravo burksi, kõht oli niiiimega tühi. Hiljem tuli Stefani ka ning kui saime söödud, tellis keegi meist takso ja sõitsime kõik koju. Villasse jõudsin isegi pimedas veel, seekord ei olnudki valge ja linnud ei laulnud :D Hea õhtu oli!

Turismiterroristid - Stefani, mina, Henry, Keito, Eenok, Tauri
Tauri tahtis ju, et oleks ikka selline pilt ka, kus tema peal oleks :D
Märkasin, et sellel pildil on ulmeägedad taustavärvid.
Joooogid 
Neljapäev. Üheks jõudsin kooli, varem ei planeerinudki sinna minna. Teammate'e oli koolis 2, ülejäänud 3 olid kadunud. Loengu ajal saadeti meid grupitööd tegema ja istusime kohvikus juba päris tükk aega ära, kui silmad kella vaatama jäid. Pidin 4se bussiga Tartu minema, kell oli pool3. Arvasin, et lähen käin järgmises loengus ka ära, kuid siis mõtlesin, et ouou... ei jõua ju. Ütlesin siis järsku, et jou, ma pean ära minema, mis peale Stefani arvas ka, et pole mõtet enam koolis olla ja läksimegi :D Panin kiiresti asjad kokku, läksin linna, käisin poes ja asjatasin ning läksin bussile. Pärnus oli +30 ja üliilus ilm, aga megapalav. Poole Tartu tee peal hakkas paugutama ja äikest peksma. Tartus oli juba jahedam, ent soe ikkagi. Veetsin õhtukese oma armsaga ning päris pimedas juba hakkasin Maiko&Markuse&Rauno Annelinna place'i otsima. Maiko pidi mulle ikkagi vastu tulema, sest Annelinn on ikka Annelinn... Tuligi mulle vastu, oks laiali ja käed lehvisid, küsisin, eks miks sa kõnnid nagu tuuleveski. Ütles mulle, et siin peabki nii kõndima, siis saadakse aru, et oled oma. Vahepeal peab mõne bljäti ka sülitama ja keegi ei puutu :D Okei. Jõudsime korterisse, kutid tegid süüa, mängisime kaarte ja valges sai magama.

Reede. Osad 2 pidid hommikul kooli minema, ise pidin ka juba suht vara ära minema... 12 ajal. Silja korjas mu Annelinnast peale ning läksime haiglasse vanaema vaatama. (sellest rohkem ei räägi, aga see on ka praegu üks valus koht) Pärast seda käisime linnas ringi, surnuaias, poes... Õhtuks jäime Tartusse.

Laupäev-pühapäev. Laupäeval lõunaks jõudsin koju ja pühapäeva lõuna ajal hakkasin Pärnusse tagasi reisima.

How sick is that, ma olen kahe nädala pärast Hispaanias juba! Käisin täna natuke värvilisi asju ka ostmas endale, nii ootan. Ja tellisin fragrancedirectist Avrili kehakreemi ja mõned muud asjad veel, täna sain kätte. Nii hea, nüüd saan Avriliga Hispaaniasse minna :D
natuke värve


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar