neljapäev, 25. aprill 2013

super ilm!!!!

Ja üldiselt kui on ilm hea, siis on tuju ka! Jepp, nii on. See nädal on jälle nii kiiresti möödunud. Panen natuke kirja ka, mis toimunud on :)

Esmaspäeval oli majandusteooria seminar. Lahendasime makroökonoomika ülesandeid. Need on nii kerged, nagu vauu. Mata pole olnud never-ever minu teema, aga ju siis makroökonoomika on :D Tegelikult mitte päris nii, aga noh... imelik, et nii kerge kõik oli. Sobib! Käisin ka natuke linna peal... Triinukesele oli kingitust vaja ja siis ma avastasin veel asju, mida vaja oleks. :D Ostsin suhteliselt pudipadi kokku, riideid ei lubanud endal osta, sest mida vähem praegu asju on, seda parem. Varsti peab ju Pärnust ära kolima ja mul on juba praegu niii palju mõttetut tavaari siin, et ei teagi kohe, mis saab.

Kolmapäeva õhtul oli meil siin villas pinksi- ja jalkaõhtu, millele tõmmati suhteliselt kiiresti ka kriips peale. Kuna siin ööbivad ka päriskliendid, siis nad kaebasid meie peale ja omanik lendas kohale. Rahvast oli tõõõesti palju :D

TÄNA oli esimene eksam. Üks ülesanne oli kirjutada vaatamisväärsuste taha riik, kus nad asuvad. Üks oli Sibeliuse park ja monument. Läksime kohvikusse istuma ja arutasime selle üle. Arvasime, et no eks ta mingi Itaalia või Monaco või midagi sellist oma kõla järgi on. Aga siis võtsime google lahti ja saime teada, et Soomes asub hoopis. Voilaaaaa :D Tagantjärgi lahe mõelda, kuidas turismitudengid istuvad ümarlaua taga ja arutavad targalt, kus see asub ja et me nii mööda panime :D Jooksin kiiresti vahepeal ka villasse, et Eesti turismigeograafiasse kaardid tuua ning sellega oli ka tore lugu. Meil on siin võimalus ise ka jope garderoobi panna ja kui tahtsin jopet võtta, oli meelest läinud, kuhu ma selle panin. Täiega otsisin ja no ei saanud aru, kuhu ma panin. Olin juba peaaegu heart attacki saamas, et äkki keegi ajas enda omaga sassi ja võttis minu oma kogemata, aga siis lõpuks leidsin. Ühe korra olen veel pidanud seal megakaua otsima :D Ja siis kui ma lõpuks leidsin oma jaki, kuulsin, kuidas E&T kõvasti naersid. Kuna meil garderoob ja kohvik on kõrvuti lahtises ruumis, siis said nad kogu mu otsimisprotsessi jälgida :D Norms.
Pärastlõunased loengud olid toredad, saime jutustada ja naerda ja kõik oli heaaaa :)

Aga homme saan Otepääle! Jeaaaaaaaaa. Tuleb ka kiire päev, sest jõuan alles õhtupoolikul koju ja siis on vaja vennakesele trenni järgi minna ja ripsmetesse ja siis Triinu sünnipäevale. Huh... ja hommikul tööle.

Mõtlen siin ka, et ehk peaks Hispaania jaoks tegema eraldi blogi. Täitsa Hispaania-teemalise jne... Eile leidsin ühe lehekülje, kuhu saab teha reisiblogi. Oli palju rohkem huvitavaid funktsioone ka. Ja siis saan avalikult ka seda näidata, sest enda blogi ma ei taha millegipärast üldse reklaamida. 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar