esmaspäev, 8. aprill 2013

Neljapäeva hommikul sain esimest korda ära käia Vändras ja Toril. See buss, millega ma koju tulin, sõitis mingit imeringi. Üleüldse ootasin seda bussi vale posti all, aga bussijuht ütles, et ta arvas, et tahan sellega minna ning sõitis mu juurde. Tänkssssss :). Pool 9 hakkasin Pärnust sõitma ja pool 2 olin Otepääl. 5 tundi koju sõita on isegi täitsa hästi :D Viisin oma asjad koju ära ja läksin pubisse Anneliisi juurde. Pläkutasime päris kaua seal, tööpäev sai läbi ning läksime ära. Õhtu veetsin rahulikult.

Reedel olin tööl, laupäeval ka, aga mingi 3 ajal tulin ära. Mitte midagi polnud teha ja passimine väsitas. Õnneks liikus K samal ajal Tartusse ja sain temaga Otepääle. See sõit oli nii mõnus. Tal oli autos niiii hea lõhn, päike siras täiega, vesi sulas, hea muusika mängis ja meil juttu jätkus. Selline väike asi, aga täiega meeldis. Õhtul oli üks kaks Comebacki minek. Alguses kulges kõik täiega rahulikult. Rahvast ei olnud ja muusika ei karjunud. Ja siis mingi hetk oli kõik vastupidi. Aeg läks ülikiiresti. Tagantjärele mõtlesin, mis ma üldse selle ajaga ära teha jõudsin ja tundus nagu mitte midagi :D A noh, tegelt jõudsin küll igast jama korraldada :D Koju jõudsin häbematult hilja. Pidin hommikul kohe Tartusse minema, aga ma ei suutnud ärgata siis, kui vaja oli. Läksin natukese hiljem. Vanaema juures oli burksi- ja koogisöömine, ühe tsiki kavaleri 25nda sünnipäeva tähistamine :D Tegelt oli hea küll mäkki süüa, kuna sees oli selline kõhe ja pärast pidu läheb alati rämps sisse. Jaaa ise ei vaata ma praegu Mäki poolegi, sest mul on vaid 7 nädalat veel jäänud. :D Mingi aja pärast hakkasid kõik lahkuma, jäin veel natukeseks sinna ning siis läksin ma ka. Käisin veel ühe nunnukaga väljas ning siis sõitsin Pärnusse. Ma olin lihtsalt surmväsinud kui siia sain, aga me pidime veel K-ga kodutöö ära lõpetama ja moodle'sse üles lükkama. Täiega pingutasime veel seda õhtul teha ja ise ka ei suutnud uskuda, kui siiber meil sellest oli. Õnneks oli ta natuke tublim kui mina ja muudkui otsis ja tegi veel asjad, mis puudu olid. Saime lõpuks valmis selle. Tähtaeg oli 17 märts ja meie laadisime selle moodle'sse 20 päeva hiljem. Lihtsalt... ei suutnud teha noh :D Õnneks on õppejõud siin kolledžis kõik inimesed ja ei pane röökima, kui ei jõua tähtajaks. :) Üks õppejõud tegi juba ammu meile selgeks, et "kui te ei jõua tähtaega, siis kirjutage mulle. kui olete armunud, siis ongi raske muude asjadega tegelda. andke ainult teada, ma olen ka nii noor olnud kui teie" :D Mõnus.

See nädal on viimast korda kolmapäeval viimased tunnid, siis hakkab kool jälle reedeni olema. Jubeeee, sest vabu päevi väga enam kuskil näha pole ja teha on rohkem kui varem. Läheb korralikuks võimlemiseks ära.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar