neljapäev, 18. aprill 2013

neljapäev ja +15

Viimati kirjutasin, kui kuulasin loengut valuutadest ja muust jamast, mis mulle meeldegi ei jäänud. Esmaspäeva õhtul jõudsin ka jooksma. Siin on 4-kilomeetrine Jaansoni rada jõe ääres, asub siinsamas. Usun, et mingi km on sinnani ning edasi tagasi tuleb 10km kokku. Ja ei olnudki hullu midagi, ent loomulikult ei jaksanud ma kogu seda maad joosta. Ikka kõndisin ka. Tagasi tulles oli eriti tugev tuul ka vastu, täiesti raske oli isegi kõndida seal jõe ääres. Õhtu veetsin õppides...
Teisipäeval oli soome keeles sõnade töö tonttude ja vastaanottovirkailijate peale. Lebo ots, puhas A tuli sealt. Rohkem ei mäletagi teisipäevast midagi, eks see selline tavaline päevake oli. Õhtu veetsin ilmselt taaskord õppides. Ma ausalt, siiamaani, need nii veetnud olengi. Lihtsalt pole muud varianti olnud.


Kolmapäeva hommikul leppisime tiimikaaslastega kokku, et lähme raamatukokku 11 ajal ja teeme statistika ja andmetöötluse aine koduse töö ära. See muudkui venis ja venis... Töö tegemine vaheldus niisama lobisemisega ning töö alustamiseks kulus ka 30 minutit vähemalt :D Kell 1 pidi mul vene keel hakkama, aga kuna sel ajal olime alles poole peal, ei läinud ma sinna. Kui valmis saime, läks T minema ning mina ja T&E läksime kohvikusse. (Põhjus, miks ma osasid nimesid välja ei kirjuta, on see, et ma ei tea, kas need inimesed loevad mu blogi ning mõndade kohta on kohe kindel, et ei loe - sest reklaami pole ka kuskil üleval. Ja ma ise ei taha kellegi nime välja kirjutada, kui ta ise seda ei teagi) Rääkisime elust-olust Pärnus, autokoolist ning muudest toredatest asjadest. Seejärel läks E autokooli, T tööle ning mina esinduse koosolekule. Jaaa, läksin üliõpilasesindusse, et kolledžist rohkem aimu saada. Ma siiamaani ei jaga väga ära, milline see kolledži olemus ikkagi on. Lahe on seal. Koosolek oli põhjalik ja pikk. Tegime tulevikuplaane. Kolledži üks osa on selline kaardus ning seda nimetatakse amfikaks. Väga omanäoline, mida mujal ma usun pole, ning üleüldse on koolis palju ruumi, mida keegi ei kasuta. Lift on ka!! Üliäge lift on seest, noo ikka täiega vau oli. Meil on suur muruplats ja seal pole midagi! Kuna igakevadine traditsioon on koolis Amfika grill, siis seekord on loodetavasti selleks ürituseks ka võrguplats üleval. Pärast koosolekut tulime M, K ja O-ga villasse ning mängisime natuke pinksi. Hiljem jäin M-ga kahekesi ning siis pinnisin temalt kõike huvitavat informatsiooni tema välispraktika kohta Hispaanias. Kuna ta oli seltskonnas ainuke kutt ning ülejäänud olid naised, siis oli ta tihti nende kõikide naiste poiss-sõber, sest ligiajamist pidi seal tõesti palju olema :D Ütles, et kui juba nägi, et keegi tema poole näitas, sai aru, milles asi on. Aga kogu see jutt, mis ta rääkis oli selline chill ja äge. Konditsioneeri ei tohi seal ööseks sisse jätta, muidu jääb kindlastiiii haigeks.

Aa, samal ajal kui statistikat tegime, avastasin aknalaualt sellise padjaraamatu. Seeeeee on niiiii lahe. Jõhkralt meeldis!!

Tänane päev algas šokiga. M seletas midagi happy endinguga massaažist ja et Pärnu linnavalitsus kiitis ka selle heaks. Küsisin, et mis asi see on, mis happy ending :D Vastust kuuldes oli küll, et midaaaaaaaaaa helli. Ühesõnaga - Pärnus avati massaažisalong Virgin, kus tehakse body to body massaaži meestele koos nn õnneliku lõpuga. Seanss pidi algama sellega, et minnakse koos duši alla ja siis hiljem läheb body to bodyks ning seejärel tuleb happy ending :D Täiesti pekkis ju! Agaaa... edasi jätkasime soome keelega ning lõunast hakkas Eesti turismigeograafia. Ja nii oli 6ni välja. Hämmastama paneb, et see õppejõud räägib alatiiiiiii kõik loengud täis. Enamasti ikka lastakse varem ära ja selline väike niisama passimine-rääkimine-huiamine käib ka vahel loengus, aga tema nagu suudabki ainet 3 loengut järjest anda ja rääkida. Homme on jälle sama ainet 3 loengut ning siis kõik. Nädalavahetusel saan majandusteooria referaati teha ja oma esimese nädalavahetuse Pärnus veeta.

Kaunist viikonloppua!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar