esmaspäev, 15. aprill 2013

6 nädalat, 42 päeva

Täpselt nii palju on jäänud minu äraminekuni.

Kolmapäeval sai minu koolinädal otsa ning otsustasin õhtul Tartusse sõita, et neljapäeval natuke šopata. Oma lemmiklinna jõudsingi 9 ajal õhtul ning ega väga midagi ei teinudki - natsa teleka vaatamist ja magama ära. Hommikul ärkasin varem ning kümne ajal liikusin linna. Ja enne ühtteist olin juba tagasi! Nagu wow. Mul kulus rohkem aega linnaminekule, kui asjade ostmisele. Astusin poodi sisse, 10 minti ja olemas. Kõndisin siis tagasi, puhkasin veidi ning läksin uuesti linna. Käisime Riinuga Ruunipitsas jutustamas, naermas ja ahjaa, söömas ka. Naljakas, ma olen Steffanis mõned korrad käinud ja pole seal kunagi pitsat söönud. Seekord oli sama, pitsakohvik, aga pitsat ei söönud. Teeninduse poole pealt hakkas mind häirima, et teenindaja sinatas mind. Nagu... mis mõttes?! Nii ei tohi teha. Tundub, et õppejõud on head tööd teinud, ikka alati hakkab kõik silma ja häirima. Pärast mõnetunnist lõunat läksin mina bussijaama, kus ma sain veel L-ga jutustada ning siis läbi Neeruti koju sõita. Kunagi oli vanaemal-vanaisal Neerutis maamaja ning ma sain seal ikka palju aega veeta. Siiamaani sealt harva mööda sõites on kohe selline teistmoodi tunne... Maja juures on ka bussipeatus. Reinu bussipeatus, perekonnanimest tulenevalt.



 Reede ja laupäeva veetsin tööl. Reede oli pikk-pikk päev. Ja seekordne karaoke oli ikka korralik läbu. Siiamaani on olnud sellised normaalsed tantsuõhtud, seekord jäi mul vahepeal isegi suu lahti. Mingi vanamees pani paljalt tantsu ja kakkus seda naist ka paljaks, kellega tantsis. Siis lendas mingi imelik kamp ukrainlasi sisse. Mina nendega õnneks ei pidanud tegelema, sest nad sogasid ukraina-vene keeles. R pidi aga neile mingeid rohelisi mehikaanlasi tegema ja üleüldse mingeid hoopis muid jooke. Nii et ma olen rahul, et pidin hulganisti õlut valama ja rummikokse tegema. Ja no siis oli veel noori ka nii palju. Suutsid kaminasaali ikka suht seapesaks teha, aga õnneks aidati mul koristada. Seekord oli ka inimesi, kellega juttu rääkida ja tegelikult oli ikka norm õhtu. Laupäeva õhtul panustasin headele filmidele, kuid nii see ka jäi. Uni võitis ning ärkasin pühapäeva hommikul, et ära koju minna. Kodus jätkasin magamist ning seejärel hakkasin referaati tegema. Lõuna ajal sõitsin Tartusse ning sealt edasi sain õnneks autoga. Hea, et T-ga tuli jutt Pärnu minemisest, siis ütles, et läheb koos kahe töömehega. Üks oli eriti norm, pani tee peal mingit imelikku jooki. Ise süvenesin aga ettevõtlusesse, sõit läks ülikiiresti ning olingi juba enne 7t Pärnus. Ja nüüd olen majandusteooria teises loengus juba. Uuh, see nädal on jube graafik. Täna-homme on kool poole 5ni, kolmapäev on lebo päev vahel oma õnnetu vene keelega, aga neljapäeval peab lausa veerand 7meni koolis olema. Reedel läheb ka 3ni ning seetõttu otsustasin selle nädalavahetuse tööl vahele jätta ning hoopis Pärnu jääda.

Viimasel ajal olen harrastanud läbikukkumist. Ma loodan, et nüüd on see lõppenud, aga kukkusin nii majanduse kui ettevõtluse kontrolltöödes läbi. Nüüd on mõlemad tehtud ja mõlemad läksid napilt ka. Avastasin, et kui õppida, siis teeb tööd ära küll :D Nüüd õnneks motivatsiooni jälle jagub. Kuidagi mõnus on vaadata oma ulmegraafikut ning mõelda sinna juurde ka kõik kodutööd, mis teha vaja on, ja kontrolltööd ning mõelda, et ooojeeee nii palju saab õppida. Kindlasti on see ajutine mõtteviis :D

Tsau praegu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar