esmaspäev, 22. aprill 2013

5 nädalat, 35 päeva

Nädalate ja päevade lugemine on mul täies hoos, sest jäänud on veel ju nii vähe! Sellest sain ma eile aru, kui vaatasin, et ohhh, mis see uus nädal siis toob ja eksam vastu vaatas. Jaa, neljapäeval on esimene eksam!!! Euroopa turismigeograafia. Õnneks mitte midagi rasket (veel) ja täiesti õpitav/tehtav. Järgmisel nädalal on jälle eksam ja nii see minema hakkab. 6 eksamit on kokku ja neist kardan ma vähemalt kolme- majandusteooria, ettevõtluse ja statisitika&andmetöötluse eksamit. Läbi ei tohi ma neist ühestki kukkuda, muidu ma ei saagi ainet tehtud, sest järeleksamite ajal olen ma Hispaanias. Et ma ei teagi kuidas, aga ehk kuidagi teen ära. Huh, aga ma veel sinnani ei mõtle. Nädal korraga võtta on mõistlik. Haigelt on õppimist ka, to-do-list on ikka korralik.

Reedel olid Eesti turismi tunnid ja tegime virtuaalset Tallinna ekskursiooni Google Mapsiga :D Käisime vanalinnas ringi ning igal grupil oli 3 olulist objekti. Õppejõud suutis ka igaaaaaasuguseid küsimusi meie käest küsida ja kahjuks, meie ei osanud neile väga vastata. Lõpuks ütles meile, et minge käige seal Tallinna vanalinnas ära, muidu teist turismiinimesi ei saa :D Ega ei saa küll jah ja õigus tal on, aga no ma täiega usun, et mul selleks aega on.

Laupäev-pühapäev möödusid referaati tehes, jooksmas käies, natuke puhates. NII HEA on siis Pärnus üles ärgata alati koos päikesega!! Kogu aeg paistab päike, ptuiptuiptui. Aga nagu alati mul uued jalanõud hõõruvad, siis hakkasid tossud ka lõpuks tunda andma. Mul on ühel varbal iufuiöäkk vill ja ma ei julge temaga midagi teha, vaadatagi ei taha. Jah, nii nõrganärviline olen, et ma ei suuda seda vaadatagi lähedalt. Lähen käin varsti apteegist läbi, panen plaastri peale ja jään ootama, kuni ta ise ära kaob või midagi sellist... jaaa jalad olid ka eile ulme valusad, kuigi olen alati venitanud. Täna jätan jooksmise vahele, las jalad puhkavad...

Sel nädalavahetusel olen viimast korda tööl!! Ma lihtsalt olen enam kui kindel, et neid eksameid ma tööl käimise kõrvalt ära ei tee. Ja terve suvi saan ju veel töötada, tegelikult rohkemgi veel. Reedel on ühel armsakesel sünnipäev, mis kindlasti venib hommikuni, ent kui tean, et viiiiimane kord on tööl olla, elan üle küll.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar