esmaspäev, 18. märts 2013

vii-maks-pil-ti-de-ga-pos-ti-tus!

Nii, siin on pildid minu tellitud asjadest. Sportsdirect on ilmselt kõige odavam ja parem koht, kust tellida spordiriideid ja kõike muud nodi, mida lehelt leida võib. Eelnevatel kordadel olen tellinud paar pusa, millega ühest neist läks metsa, sest tellisin ikka mulle megasuure ja õnneks kätte saades see mulle ka ei meeldinud. Teine kord tellisin juba kaks numbrit väiksema ja sobis ideaalselt. Mõlemal korral olid mõlemal pusal küljes ka rohelised sildid a'la -70% off. Seekord olid samamoodi allahindlussildid küljes asjadel. Ikka ulme, kuidas neil asjadel hindu alla võetakse. A seda parem on ju?

Oma tossude üle olen küll rõõmus! On ilusad ja sobisid jalga ka. Nüüd oleks vaja jääl ainult ära sulada ja saakski Vallikäärule sörkima minna. Hispaaniani on ju ainult 10 nädalat! 

Igaljuhul soovitan teile kõigile Sportlandi jms asemel minna sportsdirect.com ja saab kõik asjad kordades soodsamalt. Naikerid läksid maksma 27€ kõigest!
 
 

Laupäeval sain ootamatult teada, et võitsin VIP-paketi CB-sse. Kahele õhtusöök, kahele klubipääsmed, klubis šampus ja hommikusöök kahele. Tõsi on see, et kasutasin vaid hommikusöögi ära. Mul polnud õhtuks enam ühtegi kindlat plaani ning kuigi 2QuickStart kõlas ahvatlevalt + klubil oli sünnipäev ja see võrdus hea peoga, ei tahtnud ma millegipärast ikkagi minna. Täiesti valeks õhtuks oli see võidetud. Koju jõudsin töölt jäin hetkega  magama. Enne seda panin telefoni hääletuks, sest ma teadsin, et see hakkab muidu veel häält tegema. Pühapäeva hommikul aga mõtlesin, et no kurat, täiesti raisku seda ka ju ei tahaks lasta ning võtsingi venna kaasa ning läksime pubisse hommikust sööma. Ei taha halba reklaami teha, kuid omlett ei maitsenud hästi. Sibula ja singiga oli tehtud, polnud minu maitsele. See-eest on alati Aura segumahl hea :D Armas Anneliis ka uuris minult, kuidas see VIP-i värk sujus ning oli täiega üllatunud, kui ütlesin, et suhteliselt tuulde lasin selle. Rääkis, et õhtusöögil oleks saanud ikka 3-käigulist ning jooke lisaks. Kurtsin, et omlett polnud hea ning ütles, et oleksin muna peekoni ja röstsaiaga pidanud valima. Agaaa ei ole hullu midagi :)

Minust tehti ka väga kena pilt jaa.


Üks pilt meie Vaarikas käigust. Need valgusrõngad (või kuidas iganes neid nimetama peaks) olid täiega lemmikud. Tegelikult olid meil kõigil need käes, kuid mahtusime ainult kolmekesi, hahaa :D Kahju, et pole panna pilti, kui lauas oli 24 shotti! Tegime sellest ilusa musisuu, sest olime ju Vaarikamusil.



Ja kui meil viskas Bookinghouse nii üle, et ma ütlesin, et ma vist ei viitsigi enam minna, otsustasime Reisieksperti minna ning lasta reisikorraldajal meile pakkumine teha. Ma ei tea, kas ma juba kirjutasin, aga broneerisime piletid ära, kuid kui arve lahti võtsime, siis polnud pagasihinda sellel. Järgmine päev helistasime neile ning korda nad tegid selle ainult ühel- mina endiselt ei saanud pagasihinda arvele. See 2-päevane sekeldus viskas kopa ette ja läksimegi Reisieksperti. Saime sama hinnaga pileti ning pm kohe kätte. Õhtul pidime piletile järgi minema, sest lihtsalt teised juba ootasid ning tal polnud aega. Aga olemas ta on ja vaja oodata 10 nädalat... Aah, mis mulle veel selle asja juures meeldib, et iga kord, kui mu el bosso minuga FB-s chatti alustab või kirja saadab, siis on alati sees "dear Stella", "how are you" jne... Selline armas kõneviis, ei ole selline ametlik, vaid nagu sõbraga räägiks. Osad meie 13-sest grupist (ajaa, samasse kohta läheb meid 13, ülejäänud tulevad Calellasse ja lähipiirkonda mujalt maailmast ja ülejäänud kolledžist muudesse ägedatesse kohtadesse. Mallorca ja Ibiza on vist ka suht popid) ei teadnudki, et Stage&Go-l FB on, kuid minuga on nad seal küll pidevalt rääkinud... Samamoodi ma tean, kellega ma reaalselt räägin. Tegelikult olengi ainult ühega neist rääkinud, sest big boss (nagu nad ise nimetavad) tegeleb vist millegi muuga. Nad on nii personaalsed ja see on hea...



 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar