pühapäev, 31. märts 2013

tereee

Appi, alles ma kirjutasin postituse pealkirjaga "plirts plärts käes on märts" ja nüüd saaks juba 2 tunni pärast kirjutada midagi a'la "prill prill käes on aprill". Noh, point on selles, et APRILL!!... JUBA! Ja lumemäed on 2-meetrised... armas :D

Igaljuhul. Ma olen päris palju käinud vahepeal koolis ja ka tööl. Algne plaan oli, et maikuus enam tööle ei lähe ja aprillis ütlen viimast korda, kuna ma tööl olla saan, siis ei. Olen poole maini. Ja vahepeal väga vabu päevi pole olnud. Nüüd sel nädalal oli 2 päeva vaba ja tegelesin puhkamisega ning natuke ka ikka koolitööga. Neljapäeva õhtul käisin ripsmetes ja oii, mulle niii meeldib Merlini juures käia. Tal on nii-nii mõnus tugitool... Jalad saab sirgu visata, padi on per*e all ja megaaaapehme tekk on peal. Kui me poleks kogu see aeg rääkinud, oleksin ma seal raudselt silmad kinni pannud. Haha ja, tal on u 4-aastane tütar... oli läpaka taga ja kuulas muusikat youtube'st ja siis ütles, et "emmeeee, tahan isast koit toomet" :D:D:D Getter tegi paar saadet tagasi "emast" Koit Toomet, sealt see pirn tuli :D

Vanasti oli meil Marjuga tava, et käisime õhtuti jalutamas. Mina, tema ja Mõmmi. Alati jalutasime pikaaad-pikaaad ringid ja pläkutasime ja jutustasime kõik maailma jutud ära. Ja meil on alati!! üks oma ja ainus salateema. Nüüd on lood nagu on.... keeruline leida aega. Kuid... neljapäeva õhtul läksime jälle. Täiesti lambist küsis, kas ma olen Otepääl ning ma teadsin kohe, milles asi on. Nii hea, et ma just sel ajal ka koju jõudnud olin. Ja siis me läksime... Mingi hetk küsis mult, et kas ma kuud näen. Vaatasin taevasse ja ega ei näinud küll. Jalutasime ja pläkutasime ja otsisime kuud ja siis käratas nii, et ma võpatasin ja seal see kuu oligi! Mäe otsas ja HIIIIGELSUUUR. Kui mäe otsa jõudsime, oli kuu juba nagu tagasi oma koha peal ja väike. Läksime jalutamise vahepeal teed jooma ja telksi vaatama, jutustasime, sest nii palju oli rääkida, ning poole öö ajal läksin koju ka.


Reede hommikul toodi Sanksi poodi eluarmsad tibud. Need olid suure resti peal ja siis tundus nagu terve kanaarmee oleks neid, aga endiselt oli see kanakari väga armas :D Pidin ise ka patustama, lausa kahega. Tibu nina ei maitsenud, sest see oli täiesti tavaline pähkel - väka - aga muidu väga hea. Ja muudmoodi ma munavõtteid ei tähistanudki. Korraks tundus kohe imelik, et mis suur püha see on, et lausa tööpäev peab olema kas vaba või punane, ent, eii... ei vingu. Mujal veel rohkem pühi :D Õhtul oli Ati-laks ja mainin, et olin kaine. Ma üldse ei mäletagi, kuna ma see teine olin.... Ahjaa, Anneliisi sünnipäev... Tagasi sõitsime 5 ajal ja Sangastes olin 6 ajal ja töö algas 8 ajal! :D Ma isegi ei mäleta, kuidas ma üles ärkasin, kas kell helises või mitte või ma ärkasin ehmatusega üles, et fakk, pean all olema. Ei tea tõesti. Alla läksin, siis sundisin end kohvi jooma. Vist tegi paremaks, kuid kohvi ikka endiselt ei maitse. Alguses aeg venis ja venis, kuid mingi aeg käis "plõks" ja katus hakkas sõitma ja aeg liikuma. Enamus ajast ma ei saanud ise ka aru, mida ma teen... Tihti läksin kuhugi midagi võtma/tooma/tegema ja siis kui kohal olin, seisin ja mõtlesin, et miks ma siia tulin. Ikka jumalast hea, et katus vahepeal ära oli, aeg läks palju lõbusamalt. Ja tagasisõites mul oli millimeeter puudu, et silmad oleks kinni olnud ja ma maganud. Noh, igastahes, sai see tööpäev läbi, sain koju ja läksin magama. Hetkel olen tagasi Pärnus. Valmis õppima, jajah.
 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar