teisipäev, 19. märts 2013

tänane päev

No eks paljud teavad, et mul ikka armastus nende ripsmepikenduste vastu ning ma olen siin täiega muretsenud, et kui ma need nüüd tagasi panen, siis kas ma Hispaanias ka saan hoolduses käia. Googeldamisest pole abi olnud ning lõpuks mõtlesin, et fakk, mida ma näen vaeva ja muretsen, mul on ju võimalus küsida. Täna võtsingi jälle el bossoga chati lahti ja kirjutasin oma murest. Tema reaktsioon: "hahahahah.. yes we have beauty saloons in calella, but unfortunately I don't use them ,but i can try to find them.... ;)" So cool! Võtsingi juba oma lemmiktehnikuga ühendust ja loodan nad juba sel nädalal tagasi saada. Et poleks seda tüütut värvimist ja maha võtmist. Siis ei pea üldse jälle meiki kasutama :) Ja mis ta veel mulle ütles, et tal on endal kaks sõpra (ehk siis sõbrannat ma usun), kes paigaldavad kodus. Nii tore. Hahahaaa, ja siis veel ütles, et spanish girls also want to be flirty. Siis mul oli, et ouou ei ma ei pansusta sellele, aga tegelikult ta lihtsalt mõtles, et nad tahavad ka ju kenad olla :D Armas. 

Kuna tänane majandusteooria oli vägagi ebahuvitav, siis veetsin selle peamiselt oma kursaõega rääkides, sest ta on käinud ja elanud juba korra Hispaanias 3 kuud. Mingi vahetusõpilase teema. Rääkis jälle väga palju huvitavat informatsiooni: esiteks pidid seal kõik mehed/kutid väga lühikesed olema, kõik armastavad blondiine. Tal oli selle kolme kuu jooksul selles osas ikka igasugu seiklusi :D Siis ütleski, et kui keegi sind välja kutsub, siis ütle "no con usted, cucaracha" ehk siis "mitte sinuga, prussakas". Selle peale hakkasin küll naerma, et mis mõttes, prussakas!? Pigem "mitte sinuga, idoot või tropp või mis iganes" Aga prussakas... no kõva sõnavara neil seal. Klubid ja peod pidid olema TA-SE-MEL! Näitas mulle hispaania-facebooki jne-jne... Kogu meie poolteisttundi läks naerdes ja rääkides. Kuid õnneks läheme me mõlemad siiski turistipiirkonda, kus pidi palju-palju vene turiste olema.

Tänase päeva success- soome keele grammatika töö 39 punkti 40-st.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar