teisipäev, 5. märts 2013

plirts-plärts käes on märts

See eelmise nädala vene keel ei olnudki nii väga algajatele. Ma ei tea, kas viga oli minus ja veel mõnes teises, aga tõsimeeli arvasin, et lähen sinna tähestikku õppima. Minu jaoks positiivseks üllatuseks aga ei alanud tund tähtede õppimisega, vaid kohe jeehatite ja tšitattide pööramisega. Ja kõik muu selline... lisaks natuke elementaarse sõnavara kordamist. Kursaõde rääkis mulle, et ta oli tema gümnaasiumi õpetaja ning talle pidi meeldima kontrolltööde ajal ukse taga telefoniga rääkida ning lisaks arvab ta, et on okei teha kontrolltöid materjalidega. Nagu mis asja?!? Meie Otepääl tuupisime ennast lolliks vene keelega. Kui kontrolltööd olid, siis oli alati ulme palju õppimist. No ikka haigelt. Kui vene keel ära lõppes, tundsin mina kergendustunnet just sellepärast, et suur koorem langes õlult, just õppimise osas. Sest mulle meeldis vene keel ja hinne oli alati 4 või 5. Okei, vatever, igastahes. Vene keeles oli vist 3 tudengit, kes polnud ÜLDSE vene keelt õppinud ja nad said kerge šoki, kui tund algas, sest nad ei saanud mitte midagi aru. Õppejõud andis ka koduse töö- kirjutada endast vene keeles nii palju kui keegi oskab, et teada saada, mis see meie tase on. Ma ei tea, kuidas üks kutt sellest aru ei saanud, aga küsis üle, et mis mõttes, mis keeles kirjutama peab. Ja ta oli ka üks neist 0-tasemega tudengitest. :D

"Minu Hispaania" raamatut ma ei kiidaks. Ma ei saanud toda lugedes üldse targemaks ja no ei olnud huvitav ka. Teise raamatu aga olen lõpuni lugenud ning lähengi täna raamatukokku ära viima. Ja uusi võtma, sest jälle on vaba aega nii palju. Kui ma tööl ei käiks, oleks mul seda lihtsalt totaalselt ülearu. Õppejõud ei anna ju praegu kodutöid... kui nad hakkavad andma, siis ikka kõik koos. Mind hirmutab see, et ettevõtluse aine raames peame kirjutama äriidee. Omfggg. Ja see aine on ise ka võimatu. Ma olen nagu täiesti nõutu. a) Kui ma lähen loengusse läpakaga, ei kuula ma suuremalt jaolt midagi ning tegelen kas või lihtsalt FB avalehe passimisega ja b) Kui ma ei lähe läpakaga loengusse VÕI ei kasuta seda, siis ma ei suuda loengut kuulata, kuna UNI tuleb iga kuradi kord peale. Täna käisin esimeses loengus. Istusin ja kuulasin ja üritasin mitte ära väsida, aga see on V-Õ-I-M-A-T-U. Ma tahaks, nii väga tahaks, olla loengus ja kuulata ja saada targemaks, aga väsimus rikub alati kõik ära. Mainin siinjuures, issand, kasutasin sõna SIINJUURES!!, et magan öösiti ikka 8h vähemalt. Raua puudus äkki.

Neljapäeval sain ma juba koju. Enne 11t läksin Villast ära ning kolme ajal jõudsin koju. Kuna Markus&Elmar olid nõus mu Tartus ära ootama, sain Otepääle palju kiiremini. Reedel olin tööl ja reede õhtu veetsin rahulikult, sest eelnimetatud kutt otsustas päev enne, et ta ikka ei saa sünnipäeva sel reedel pidada :D Äkki siis järgmine. Laupäev olin ka tööl ning kohe pärast seda läksime Kaisaga Valgjärvele Anneliisi sünnipäevale. Kõik muu jätan kommenteerimata, aga ütlen, et oli vingeeee. Afterparty oli CB-s ja Koit Toome esines.

Klubis räägiti ka, et Birgit võitis Eesti Laulu. Minu arvates päris ok valik. Endal lemmik puudus, kuigi häid laule ju iseenesest oli, aga üks, mis mulle peale ei läinud, oli "Päästke noored hinged".

AH! Varsti saan vist ühe pildi siia panna. ;);)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar