teisipäev, 5. veebruar 2013

heihei

Teen täna kiirelt ja lühidalt :)

Lihtsalt pean mainima, et Ott Leplandi live laupäeval oli ülivõrdes lihtsalt super! Rahvast oli palju vähem kui Põhjakal, ent see-eest veeeeeeeel vingem ja parem. Tõmbas kõik nii käima, laulis niiii hästi... Oli näha, et pingutas. Eriti viimase looga "Kuula". Sellest on jaa kopad juba ammu ette visanud, aga ta laulis lihtsalt nii hästi :) Väike-Ott oli ka kohal :D:D Ja mu kompanjonid olid ka head, seega saab jälle hea õhtu kirja :)

Eelmisel nädalal sain oma kauaoodatud coolid saapad E5P-ist kätte. Natsa nõmedalt lähevad jalga, pean suhteliselt palju sikutama, aga ma ei suuda neid mitte kanda!! Nüüd tahaks veel ja veel selliseid...


Täna tuli ka ülikoolimeilile kevadsemestri tunniplaan. Jah, ma olen see üks vähestsest, kes hetkel veel koolis ei käi. Tartu Ülikoolil on hoopis teisel ajal talvevaheaeg kui teistel ülikoolidel. Päris imelik tunniplaan oli. Täiesti teistsugusel kujul, sest meil kõigil hakkab nüüd ka üks erialasuuna aine ja siis üleüldse on kõik sassis. Esimesel nädalal saan kõvasti spaa majutuskorraldust, statistikat ja andmetöötlust ning ettevõtluse aluseid õppida. Minu õnneks on tunniplaanis 3 viimast mai nädalat täiesti tühjad, ehk siis ei peagi end enne suve hulluks võimlema. Sisetunne ikka ütleb, et tuleb raskem semester... Sessi koha pealt saan mina küll öelda, et ei pidanud õhtust hommikuni õppima jne. Kõik läks nagu valutult, aga nüüd tulevad natuke raskemad ained, kahtlemata jagub õppimist küllaga.

Seni, kuni pühapäeva õhtu veel käes ei ole ning tavapärast 2-tunnist bussisõitu Pärnusse pole vaja ette võtta, ma veel koolist ei mõtle. Niikuinii see pühapäev jõuab imekähku. Enne kooli aga on Comebackis veel "Naisteka" Tõrv & Timmer!!! Ma olen juba üle aastakese vist olnud selle saate fänn, kuigi see ise on paljupalju vanem.

Hetkel aga muud ei kirjuta, näeb! ;)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar