esmaspäev, 28. jaanuar 2013

hispaania ja muud jutud

Täna on mul tõesti rohkem Hispaaniast rääkida, kuid enne seda kirjutan muud jutud ära.

Mul oli vahepeal VIIS vaba päeva ja lasin ikka korralikku leboländi, aga eii, mitte kogu aeg, ikka tegin ka midagi.

Reede õhtul oli talveöölaulupidu, kuhu ma jõudsin põhimõtteliselt plaksutamise ajaks, samas, mõnd laulu siiski ka kuulsin. Positiivne pool on ju tegelikult see, et pidin vähem külmetama... või noh, ei teinud seda üldse. Lõpulaul oli "Meil on aega veel" ja see oli hästi orgunnitud - samal ajal lasti ilutulestikku ning kui tulid laulus sõnad "vahel vaatame taevasse, kas meil on aega veel", siis kõik vaatasidki taevasse, sest raketid lendasid! Mulle pole see paugutamine kunagi meeldinud, ilus on vaadata jah, aga kui sädemed alla lendavad ja ei kustugi ära, tuleb küll  hirm naha vahele. Sealt edasi läksime E place'i, saun ja joogid ja jutustamised. Mina ja T otsustasime u poole kahe ajal ära minna ja teised sinna jätta.

Laupäeval pärast tööd kiirustasin M sünnipäevale, kuhu ma vist 9 ajal alles kohale jõudsin, 3 tundi hilinemist. Kõik oli tipptopp, süüa küll kahjuks üldse ei jõudnud, kuigi M oli niii palju vaeva näinud, see-eest suutis korralikult švipsi joota. Pool 12 hakkasime Comebacki minema, sest Põhja-Tallinna laiiiiv oli. Järjekord oli uskumatult meeletult suur, esimest korda pidi vist ukse taga seisma. Minu arust olid nad täitsa head ja okeid. Kui nad lõpetama hakkasid ja kummardasid, siis ma olin kindel, et rahvas nõuab lisalugu ning nemad teevad siis "Meil on aega veel" loo, aga kui nad nagu tegelt ka minema hakkasid, sain teada, et nad juba laulsid selle ära. Ma ei tea, kus ja mis ma olin või tegin, aga seda põhilaulu no ei kuulnud. Muidu oli super õhtu, palju sõpru ja hea pidu. :) Laupäeval on juba Ott Lepland CB-s ja sain ka tasuta pääsme, woooooho. Elus mingi teine võit vist :D

Nüüd aga liigun Hispaania juurde ära. See veel põnevam teema :) Eelmisel nädalal sain vist elu parima sõbrakutse üldse. Stage&Go lisas mind enda sõbraks!!!! See on firma, mille kaudu Hispaaniasse lähen ja neil enda fb konto ja puha. Ma olin juba sellest nii excited, et nad mu sõbraks lisasid, aga siis hakkas ta minuga veel rääkima ka! Minu algne plaan oli ju baari tööle minna, kuid el bosso rääkis minuga hoopis sellest, et äkki tahan entertainer olla, rääkis hotellist, kuhu mu CV saata tahtis ja üleülde kõigest. Saatis ka mulle mingisuguse mini hispaania keele kursuse, tänasin teda, öeldes muchas gracias ja sain vastu 'de nada', usun, et see on siis pole tänu väärt vms. Küsis ka, mis minu real russian level on, panin CV'sse 3 10-st, sest ega see ausalt kõrgem ju pole. Seletasin talle, et olen 6 aastat õppinud jah jne. Tema siis pakkus, et muudab selle 6ks :D Ütlesin, et ma vastu ei oleks, aga see oleks siis ikka üpris suur vale :D Lõpuks jõudsime kokkuleppele, et paneb 4. Vene keelega seal see teema, et palju käib vene turiste ja siis oleks ju vaja rääkida. Selle eest maksab hotell lisaraha, kui mingisugune vene keele oskus olemas on. Ah jah, rahast rääkis ka. Hotell maksab 500€ niisama palka + 200€ vene keele eest peale. Palk pole küll üldse halb, kuigi see vist viimane asi, millele ma mõtlen :D

Ja nüüd täna rääkis minuga uuesti. Oli CV hotelli ära saatnud, nad olid mind tahtnud mu väidetava vene keele oskuse pärast ja ka see ajaline pool sobib neile, töö kestab 1st juunist 15nda septembrini. Mai lõpus teen vehkat juba :) AGA... sain ikkagi baari tööle. Nii et saan siiski cervezasid jne serveerida. Hotell on Golden Taurus Park Resort **** ja asub Pineda linnas. Nii ma olen vähemalt lõpuks aru saanud, kuigi keeruline on see linnade-niisamakohtade-randade-hotellide nimedest arusaamine :D Tean ka seda, et üks kursaõde hakkab minust 27km kaugusel töötama ja kaks kursavenda 3km kaugusel Calellas. Pilt on ka muideks sellest hotellist ;) Elama hakkan lähedal apartmendis. 

Muret tekitab nüüd see minu vene keele oskus. Ma ju juba niigi tahan õppida hispaania keelt seal nii palju kui suudan (ja enne seda nii palju kui saan), seal suhtlen peamiselt siiski inglise keeles ja nüüd pean veel vene keeles ka basic levelit oskama, voilaa. Mu peas keerleb ringi 4 keelt... Ahjah! See ka veel ju, et TÜ kevadine ametlik sess on juunis, kuid mai lõpus on juba minek. See tähendab, et peame õppejõude paluma teha vähemalt ühe eksami enne ametlikku sessi ja see tähendab seda, et me peame tegema oma eksamid samal ajal kui ka kool veel on. See tuleb suhteliselt õudukas, aga see, mis pärast sessi ootab, on seda kõike väärt! Ma tean seda juba praegu.

3 kommentaari: