pühapäev, 6. jaanuar 2013

Heiiiiiiiiiii kõik!

Seinad ei pidavat rääkima, aga Sadama Villas räägivad. Ma reaalselt saan dušširuumis olles rääkida inimestega, kes elavad teisel pool seina. Rääkimata sellest, et kui toas kõnnin, siis küsitakse, et "Kus käisid?:D" või kui teiselpool seina on neil FB lahti ja chatis keegi räägib, on seda chati-häält kuulda. Hea vähemalt see, et mingeid tundmatuid tüüpe teisele poole ei saanud :D Nii on asi vähe mugavam, kuigi siin pole privaatsusest enam juttugi.

Konkreetselt on olukord selline:


kas sa enne viisid oma topsi või kruusi vms kraanikaussi? :D  mingi kolks tuli suht kõvasti läbi.. :D

aa, ma enne lõin kogemata küünarnuki vastu seina ära :D
seal dušširuumis jah

tahaks naerda, aga ei saa, see oleks kuulda..


Ja põhjus miks ma 2. korrusel teises toas hetkel elan, on see, et all tehakse meie toas remonti ning kui tuppa sisse astusin, siis esimesena tundsin tolmulõhna, teisena nägin SEAPESA. Seal oleks võinud mängida "otsi puhast kohta" mängu ja keegi poleks seda leidnud...
Muidu on see uus tuba suht mõnus, miniapartment nagu :D Siin on isegi koridorimoodi asjake, et ei astu kohe tuppa sisse ja diivan on siin. Ruumi on ka. Telekat käima pannes pidin suhteliselt kaua klõpsutama, eestikeelsed kanalid algavad alles 19ndendast, alguses kõik vene värk.






Ahjaaaa! Aastavahetus! See oli ÜLICOOL. Ma vist olen elulõpuni kõik AV-d Tartus. Nii vinge-vinge-vinge. Täiega meeldis :) Koju sain kell 6 ja minu poolest oleks võinud möll veel kauemgi kesta.

Hetkel aga... homme on eksam, õiguse alused. Kolmapäeval ka, turismimajandus. Väiksem eksamisess on ees jaa :)

Praegu rohkem ei raiska aega. Juba mitu tundi tagasi oleks võinud õppima hakata, õppimist jätkata... On tore olla jälle Pärnus :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar