laupäev, 12. jaanuar 2013

Eksamisesss, jaaaa!

Teen väikese pausi õppimisse ja kirjutan veidike. Suht olematusse õppimisse, aga siis, et kõik tasakaalus oleks, ei tee seda pausi suureks. Noo kõigi eelduste kohaselt vähemalt. Nädala alguses oli siis mul õiguse eksam ära. Tõesti, eksamis ei olnudki eriti palju seda sees, milleks valmistusin ja mida õppisin. Oli rohkem riigikogu ja valitsuse teemat sees ehk siis see, mis 12nda klassi ühiskond hõlmab. Kuna selleks ma päris valmis ei olnud, siis mõne asja vahel tuli ka kahelda. Ent mingis mõttes oli ka see variant parem, et eksamis ei olnud sees juriidiliste faktide liike, õigusaktide kehtivust jne.

Kolmapäeval oli turismimajanduse eksam. See juba meeldis väheke rohkem, sest oli täitsa erialane eksam. Kuna õppejõud ise eksamipäeval koolis ei saanud viibida, tegi ta meile Moodle'sse eksami ning tegi selle teatud kellaaegadeks avatuks. (kes ei ole Moodle'st kuulnud, siis oleks nagu eKoolis eksami teinud :D) Ehk siis - võimalus oli sooritada eksam kus tahes, kellega tahes, kasutada mida tahes jne. Kokku läks tegemisele 40 minutit ja oligi kõik.

Hetkel aga üritan õppida sotsioloogia eksamiks, mis on esmaspäeval. 93 küsimust, 19 A4'ja teooriat. Kuiva teooriat. Ma pole kaks eelnevat päeva suutnud kuskilt võtta motivatsiooni, et neid küsimusi järjest pähe tuupima hakata. Ega seda ei ole praegugi, aga nüüd peab. Olen viivitanud juba peaaegu viimase hetkeni. Ideaalis nägi mu plaan välja selline, et 4 päeva järjest tuubin pähe 25 ja 25 ja 25 ja siis ülejäänud küsimused. Ja muidugi ei läinud nii. Olen hetkel 27nda küsimuse juures ja need eelnevad 27 on ka nii ligadi-logadi peas. Ma ise usun, et see ei ole päris võimalik, et õpin nt 25 küsimust järjest pähe ja siis 25ndat lõpetades mäletan, mis oli esimese küsimuse vastus. Vaevalt ma siis 93-ga seda suudan, kuid õpin nii palju, kui vähegi saan. Esimesed eksamitegijad olid enamik A-d saanud ja üle saja punkti ja rääkisid, et eksam oli lihtne. Ma siis loodan sedasama. (Üle saja punkti on võimalik saada, sest tegime eelnevalt filmianalüüsi ja raamatu lühikokkuvõtte, mille mõlema eest oli võimalik saada max. 40 punkti ja need punktid arvestatakse eksamisse sisse) Palju mina neid punkte sain, ma isegi ei tea.

Ja neljapäeval on viimane eksam, kõige hullem, kõige rängem, kõige mittearusaadavam, nutmaajav- matemaatika. Enne seda on mul aega 2pool päeva õppida. Eksam tegelikult kõlab ju lihtsalt - 12nda klassi matemaatika, materjalidega eksam, esimeses osas lihtsamad ülesanded, tuleb 70% saada, teine osa raskem, tuleb 50% saada. Aga kuna ma siin räägin endast, siis... ma loodan imet, et tehtud selle saaksin. Ja eelnevad aastad näitavad, et umbes 20% kukub läbi. Enne saatis just õpetaja meili esimese eksami tagasiside kohta - 30% peab minema järeleksamile. :D 30 ma ei tea mitmest, kokku on vist eksameid 3. Ja meid on kolme kursuse peale mingi 70-80.

Eile avati ka registreerimine kevadsemestri ainetele. Ained, mis minus hirmu tekitavad: statistika ja andmetöötlus, majandusteooria alused, juhtimise alused ja ettevõtluse alused. Ained, mis minus huvi tekitavad: teeninduskorraldus, turismi soome keel, eesti turismigeograafia, euroopa turismigeograafia, teeninduspraktika (HISPAANIA!!!) ja majutuskorraldus. Viimane aine on seotud minu erialasuuna valikuga (spaa juhtimine).

Aineid nagu palju ei ole, aga kui 4-ga neist tuleb kõvasti maadlema hakata, siis on seda too much.

Kõigepealt tuleb aga matast jagu saada. Kui ma seda ei suuda, siis ei tasu kevadsemestrist vist rääkidagi :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar