teisipäev, 4. detsember 2012

Hola!

Soojast sügisest on märkamatult talv saanud. Pühapäeva õhtul kui Pärnu tulin, nägin esimest korda lumist Pärnut. Peab mainima, et siia suvepealinna sobib ka lumi väga hästi :) Üritasin tegelikult siia kirjutada juba pühapäeva õhtul, kuid ma kogemata vajutasin kuhugi ja kogu tekst kadus. Ma kulutasin palju energiat, et kirjeldada, milline minu kogemus Tallinnas taksoga oli. Lühidalt võin mainida, et ta oli venelane, ei saanud aru, kuhu ma tahan ja lõpuks olin eksinud :P Aga nagu lõpud ikka, leidis ka eelmine neljapäev toreda lõpu.

Homme saan jälle koju. Detsember on päris tihe tööl, tuleb välja, et pean pm igalt peolt minema otse tööle või siis töölt otse peole. Vinge-vinge.

Sain ka oma praktikapaberid korda, see on nüüd tehtud. Tunnen juba Hispaania soojust, kuigi siin villas on praegu üpriski jahe. Üritan ka google translate'i ja natuke paremate lehekülgedega hispaania keelt õppida + ma hakkasin vaatama seebikat "Roosa deemant" (Rosa diamante), et õppida uusi sõnu ja tuletada vanu meelde (por que, por favor, eta mi casa, largate, te odjo, como estas, eres tu mi amor ja no sellised, mis seebikates levinud on). Oi ma tahan niiiiiiiiiiiii väga osata seda keelt. Kui mu tulevased bossid (:D) käisid meil koolis enda firmat tutvustamas, siis nad korraks rääkisid omavahel hispaania keeles. Ja see kõlas võrratult!!


Adios ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar