esmaspäev, 5. november 2012

meil siin sajab...

Nädalavahetus möödus, nagu ikka, tööl olles. Kuna nädalavahetused seal on vaiksed, just siis, kui sünnipäeva või mõnd muud üritust ei ole, siis sai sel nädalal palju ka muud tehtud. Laupäeva õhtul mängisime ajaviiteks Scrabble'it ja lõikasime kaltse. Pühapäeval heegeldasime ajaviiteks kaltsuvaipu. :D Mulle hakkas täiega meeldima ja nüüd mõtlen, et peab minema kaltsukasse ja kõik ilusat värvi riided ära ostma. Samuti vaatasin juba enda kappi ning mõtlesin, mille ära lõikuda võin ja vaibaks heegeldada. Nüüd ma tahan kindlasti teha ühte roosat vaipa ja siis juba teisi erinevaid vaipu. Värvivalik ongi selle vaiba juures kõige olulisem. Pole oluline kui räbal ja kalts on see riie, millest teha, vaid oluline on just värv. Õnneks ma tean päris mitut, kes omale sellise vaiba põranda peale paneks, nii et nüüd on vaja ainult tegema hakata. Pühapäeval ma oma esimest vaipa päris valmis ei saanud, kuna tööpäev sai läbi, ent reedel üritan ära lõpetada. NII ET MULLE VÕIB KÕIK OMA VANAD RIIDED TUUA :D

Selle nädala motivaatoriks ongi nädalavahetus. Reedel on karaokeõhtu Rukki Majas, mis toob mõnusa melu sinna ja esimesel karaokeõhtul meeldis mulle küll olla, ning laupäeval on AEG MAHA. Tuleb korralik pidu, sest pühapäev on vaba ja esmaspäeval algab kool alles kell 1, mis tähendab, et ma ei peagi pühapäeval Pärnusse tagasi tulema :) Je!

Ütlesin, et teen pilte siinsest kohast, ent täna kallab vihma ja juba praegu on õues nii pime, et pildid ei tuleks üldse ilusad. Ootan päikeselist päeva, muidu ei jää Pärnust eriti suvine mulje :D


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar