neljapäev, 8. november 2012

ma siin mäkis...

Kirjutasin, et peaks siia pilte panema Pärnust ja selle ümbrusest, kus ma oma suurema osa veedan. Eile vedaski nii, et päike paistis ja mul oli vaja linnas käia. Tegin tee peal siis ka mõned pildid. Linna läksin ma kindla mõttega, kuid sealt tulin tagasi asjadega, millest ma polnud mõelnudki. Nendeks olid 2 lõnga, vardad ja kaunistuskivikesed. Alustasin eile ka kudumisega, tahan teha endale valget ringikujulist mõnusat suurt pehmet salli ning siis seda ka natuke kaunistada. Kuna ma olen kudumises väga nõrk käpp, siis ma teen kogu salli parempidist võtet kasutades. Salli ääred juba kisuvad imelikuks, aga esimene sall, ise kannan ja äkki pole väga aru saada. Nii ma loodan :D Ja kui välja tuleb, siis kavatsen veel teha.



Selline näeb välja meie Sadama Villa. Asub suure soomlaste hotelli (Viikingi hotell) kõrval. Pidevalt on teeäärne autosid ja busse täispargitud ning soomlased on täitsa tavalised naabrid meil.

Viikingi hotell. Eestlased seal ei käi absoluutselt, ainult soomlasi täis kogu aeg.

Vallikäär. Pimedas on see väga ilus. Seal vees on vasakul pool mingi purskaevu taoline asi. Vesi purskab pika joana üles ja see kõik on seal sinise valgusega valgustatud. Sild samamoodi.

                                                                     Pardid olid reas....

                                                          ja neid ikka maru palju siin.

Siit pimedas suht jube läbi minna, eriti kui väravad kinni on ja sisse ei näe ning kui üksi olen, nt pühapäeva õhtul.

Peatänav. Pilt jah ma näen, milline see on, a ma ei saanud ju seisma jääda ja inimesi pildistada :D

Eile oli üks äge vahejuhtum. Käisime kolledži kambaga Audru kardirajal kihutamas. Seal pandi inimesed kirja perekonnanimedega. Ja mina olin Rein ju. Esimene raund tehti suvanimedega ja mina sattusin rajale 4 kutiga. Järgmise sõidu tegid ainult tüdrukud (5) ja rohkem neid ei olnudki. Sõita muidugi oli ülicool. Kardid olid palju suuremad kui Vembu-Tembumaal ning isegi rooli oli raske keerata. Kui sõidud olid tehtud, liikusime kossulahingule, kus võistlesid kolm kursust + GKB (geel kergelt behme) ning vilistlased. Rebased kaotasid kõik neli mängu :D Pärast seda oli minek Kentuki Lõvisse, kus oli nii kossu kui kardisõidu autasustamine. Autasustati nii meeste- kui naistearvestuses kolm esikohta, ent mina, ma niiiii lootsin, et saan ka, ei saanud midagi. Mõtlesin, et okei... ma polnud ju nii hea ka. Aa, meil ei olnud nii, et kes esimesena finišis, see võidab, vaid vaadati, kellel parim  ringiaeg. Sellepärast ei teadnud ka me, kes peaks võitma. Igastahes pärast ilmusid meie ringilehed ja vaatasin, et oi, läbisin ringi 31 sekundi ja mingite sajandikega. Siis vaatasin, et teine koht läbis ringi 32 sekundi ja mingite sajandikega. Küsisin, et mis värk on... Tegelikult ma sain aru, mis värk on. Ma olin ju tabelis Rein ja mitte Stella, seega arvestati mind meestearvestuses :D Nii et mina oleksin pidanud teise koha saama. Täna Tartu sõites rääkis M, et korraldajad olid arutanud, et see tüdruk, kes võitis, tegi ju kaks sõitu. Esimese sõidu parim tulemus oli tal 34+ sekundeid ja teine 30+ ja et aus oleks olnud tema esimest sõitu arvestada, sest meil oli ju ka nii. Nii et ma oleksin pidanud hoopis VÕITMA, aga ei võitnud midagi :D Ma never ever ei ütle enam, et ma Rein olen :D:D:D

Ja miks ma mäkis olen. Jõudsin Tartusse 18:34 ja mu buss läks Otepääle 18:30. Aga mul on jäänud veel 55 minutit oodata :P

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar