neljapäev, 1. november 2012

kõrini uurimustest, esitlustest, kodutöödest...

 Polegi nagu sel nädalal muud teinud kui ainult koolitöid. Kõiksugu erinevaid uurimusi ja esitlusi. Oleks veel siis nii, et ma teen uurimuse ära (u 10-leheküljelise), mis on juba ise päris mahukas, aga ei, sellest samast uurimustööst tuleb ka PP esitlus teha. Ja nii iga uurimusega. Ja mul on juba nii kõrini Powerpointist ja kogu sellest koolitööst. Seetõttu otsustasingi, et täna ei tee ma mitte midagi. No peaaegu see õnnestuski. Pidin vaid ühe miniuurimuse viited kirja panema, mis võttis tunnikese, ja rohkem ma täna tõesti koolitööga ei tegele. Käisin enne poes, ostsin Somersbyd, sest mingi metsik isu on selle järele :D Naudin täna üksiolemist, küpsiseid, raamatut ja Somersbyyyyyyysid.

Enne kui poest tulin, siis vaatasin, et Vallikäär on nii ilus. Üleni tuledes, aga kahjuks ei saanud pimedas ma pilte tehtud. Mingi päev peaks tegema küll, siis saan näidata, kus ma siin elan ;)





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar