teisipäev, 13. november 2012

espanjaaaaa

Silme ees on juba 3 kuud Hispaaniat... ainuke, mille pärast ise pead vaevama peab, on kuhu minna. Selle, et ma Hispaaniasse tahan, otsustasin ammu ära. Ja koht, kuhu ma olen alati tahtnud minna, on Mallorca, sest Vanilla Ninja "When the Indians cry" on seal filmitud. :D:D Ent täiesti tasuta on võimalik minna ükskõik kuhu Euroopasse. Isegi Austraaliasse on võimalik minna, aga siis on vahendustasud ja veidike teised teemad. Kahtlengi, kas minna Barcelonasse või Mallorcale...

See välispraktika teema on tegelikult selline, et tehakse leping, mille alusel oled täpselt 3 kuud siis teatud kohas tööl. Erasmuse kaudu saavad ikka enamasti kõik ka raha ning see raha on ikka väga suur + ühe-otsa lennupilet. Tagasituleku oma peab vist siis selle raha eest ostma, mis nad kaasa annavad. Ja selle raha saabki lihtsalt niisama... kulutamiseks. Hotellis makstkse ka palka, 300€ kuus. Endal ühtegi kulutust pole... majutus, transport Hispaanias, söök, nett, kõik, mida üldse tahta saab, on olemas ja täiesti tasuta. Kui arvestada ka seda raha, mis Erasmuselt saab, on kuu sissetulek u 800€. Ma ei oskaks rohkemat tahtagi. JA nad ei eelda, et ma oskan ülihästi inglise keelt, et ma oskan ülihästi seda tööd, mida ma tegema hakkan, vaid nad täitsa saavad aru, et tulin praktikale ja õppima...
Kui minna Stage&Go firmaga, saab ainult Barcelonasse ja päevas tuleb teha 7h tööd 6 päeva... LEBO! Hi Hotelsi kaudu minnes Mallorcale ma täpselt ei tea tööpäeva pikkust. Mis ma ise tegema pean, on motivatsioonikiri ja mingi spessial CV tegema + kunagi natuke hiljem siis avaldus, et toetust saada. Ja see on kõik. Kuna sellist praktikatoetust saab ühe korra, siis peab ikka kindel olema, et just sel suvel minna tahan. Ent kuna ma spetsialiseerusin spaa juhtimisele, siis 2. aasta praktika tuleb teha spaas. Selle võiks teha kindlasti Eestis. Ahjaa.. üks asi on veel vaja välja mõelda: kellena ma töötada tahan. Mõttest käis läbi baaridaam, sest ettekandja ma vist küll olla ei viitsiks. Meelelahutaja tüüpi ma ka ei ole, sest see pidi väga aktiivne töö olema ja eeldama ka seda, et oled aktiivne ka siis, kui parasjagu tööl pole. Et hotellis administraator olla, peab oskama veidike hispaania keelt. See poleks probleem, saaks ju õppida kas või internetis. Nii et ma veel mõtlen.

                                                    Mallorca on rohkem kui paradiis.

                                                     Ja Barcelona...... no on raske :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar