teisipäev, 30. oktoober 2012

külmkülmkülm

On väljas. Kahe kuu pärast on aastavahetus, KUI HÄSTI SEE KÕLAB! Hetkel on ka nii kujunenud, et detsembris tuleb mul 4 eksamit sooritada ja jaanuaris samuti 4. Kui neid veel juurde tekib, siis planeerin nad kindlasti jaanuarisse, kuna uuel aastal on u kuu aega sessiaega. Ei mingeid loenguid, seminare, prakse... Detsembris veel kõik ained toimuvad, aga kõiki eksameid ei saa ka uude aastasse jätta... hulluks läheb. Kui kõik jääb nii, nagu hetkel on, siis 17. jaanuar on viimane eksam ning 11. veebruar algab alles kevadsemester. See kõlab lausa nii hästi, et ma olen kindel, et nii see ei jää. Kindlasti ei vea nii palju, et peaaegu kuu aega puhata saaks.

Leidsin ka viisi, kuidas end motiveerida õppima. Natuke tühine ja mitte eriti motiveeriv, kuid natuke siiski, on siis see, et 2 kuud on koolis käidud ja 1 kuu ning 3 nädalat on veel käia. Ehk rohkem käidud, vähem käia :) Ja selle 1 kuu ja 3 nädala pärast on ka viimane eksam sel aastal tehtud, mis tähendab kõigepealt üht vaba nädalavahetust ja siis jõule, puhkust, aastavahetust. Teine motivaator... on ju juuni praktika, mille ma kindlastiiiii kavatsen veeta kusagil soojas Hispaanias või ükskõik kus mujal soojas. Ma juba niii-nii ootan, kuna tuleb välispraktiga loeng ning tahan juba palju rohkem teada, sest ega seegi enam varsti ju väga kaugel ole. Vot see vist on parim motivaator :)


Aga õhtud siin on mõnusad. Ikka tee ja koolitöö.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar