esmaspäev, 3. september 2012

Tereeeeeeeeeee päikeselisest Pärnust!

Noonii, asjad on nüüd nii, et hetkel istun oma armsas roosas toas. Siin toas on isegi suured heleroosad kardinad ja aknad on ka siin suured. Isegi aknalaua peal saab istuda, tõenäoliselt pikutada ka, sest ruumi siin on :) Kahe jaoks on siin ruumi ka üpris piisavalt. Hommikul sisse astusin, siis tundus küll, et kuidagi väike on, aga tegelikult vist ei ole. Aga siin toas on nt ainult kaks stepslit. "Minu oma" on pm voodi ja seina vahel, seega üpris sita koha peal. Läpakaga laua taga olla ei saa, kui juhe taga on, sest no ei ulatu.
Hetkel jagub mul Pärnu ja elukoha ümbruse kohta vaid kiidusõnu. Sadama Villa asub Vallikääru vastas. Siin on laste mänguväljak, lamamistoolid ja palju pinke vee ääres. Jõhhhkralt mõnus! Kuna täna hommikul ei mina ega mu toakaaslane ei osanud kuidagi kooli minna, siis kõndisime kooli ringiga, aga see 3minutiline jalutuskäik oli ikka väga mõnus. Alguses saab mööda Vallikääru kõndida, pärast jõe ääres. Jõgi on pm paadikesi täis, neid on lihtsalt niii-nii palju ja ühe paadi nimi oli nt Kaisa, mis silma jäi. Tegelikult on kolledž kohe Sadama Villa taga ja otse minnes (ehk läbi tagahoovi) oleks see 30 sekundi tee.
Hetkel veel sellest ülikoolisüsteemist midagi aru ei saa, ÕISi natuke uurisin, tunniplaani sain teada, aga muud ma küll hetkel isegi mitte ei viitsi uurida. Aga nüüd võiks kolledžist ka rääkida...
Aktus oli natuke imelik, kuna see toimus nagu kohvikus-koridoris. Pärast seda toimus esmakursuslaste pildistamine, esimene oligi kohe minu kursus, TH1. Olin üks viimaseid, kes pildile jõudis, sest mul polnud aimugi, et see oli minu kursus seal pildiks juba valmis :D Meid tundus praegu päris palju. SAISis oli kirjas 25, aga võib-olla ka rohkem. Igastahes suhteliselt palju... ehk saan kunagi täpsemalt ka arvu teada.
Infotunnis räägiti nagu ikka natuke üldist infot ja natuke meid puudutavaid asju. Saime ka EÜL mustad õlakotid, kus oli sees päris palju träni - erinevad kupongid, soodustused, informatsiooniga lehti, M&M minikommipakk ja isegi kondoom oli! Huvitav oli sobrada küll.
Pärast infotundi jalutasingi siis "koju" ja pakkisin asjad lahti... nüüd on päris mõnus. Aaa, aktusel tutvustati koolipersonali ka ja kõige meeldejäävamad olid kaks garderoobitädi, kaksikud!!! Loomulikult juba vanemad tädikesed, aga niiii kihvtid olid! Algul tuli üks ees ennast korraks näitama ja siis tuli teine ka ja oli täpselt samasugune. Väga ägedad tundusid.
Pärast asjade pakkimist käisime J-ga poes. Läksime üpris suure ringiga mööda erinevaid tänavaid. Jõudsime vanalinna välja ja lõpuks bussijaama juurde ning siis paistis juba Port Artur. Tagasi tulles oli tee juba palju lühem :D Igaljuhul oli linn ikka väga ilus - ma hakkasin juba mõtlema, et okou, äkki hakkab rohkem meeldima kui Tartu. See võib täitsa juhtuda isegi, sest siin on tõesti niiiiiii ilus. Ja ma asun ise juba väga ilusa koha peal :) Et selle kõigega olen mina küll hetkel rahul.
Poest ostsin 2 Somersby'd ja piima, et hommikul ikka putru teha saaks, sest nagu ma õigesti aru sain, on mul homme kaks loengut - üks 9:00-13:00ni ja teine 13:00-17:00ni. Et peab vist korralikult sööma :D
Aga nüüd on mul probleem, et kuidas ma Somersby üldse lahti saan?? Mul pole avajat. Aga ma lähen otsin köögist midagi ja siis 7me ajal saab juba tutvumispeole ja linnaekskursioonile minna. Sounds very very good.

S.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar