neljapäev, 13. september 2012

Ma tegelikult täna üldse ei viitsi siia kirjutada, ent samas võiks. Teen siis lühidalt: sel nädalal meeldib mulle siin juba rohkem, kui eelmisel nädalal. On tekkinud rohkem tutvusi ja on kellega rääkida. Ei passi enam enda toas netis, vaid vaatame õhtul kollektiivselt ikka telksi ja mõtleme, kuiii igav siin Pärnus on. Midagi ei oska teha. Ent samas... mina olen nüüd 2 korda jooksmas käinud. Täna otsisin mere ülesse, nii et ma ise suure igavuse ja tegevusetuse üle ei nurise. Eks kooliasju ju oleks teha... Nende tähtaeg on muidugi järgmise kuu lõpus, aga siis hakkavad need kuhjuma ja pärast on kuhi ilmselt meie Villa-suurune :) Järgmisel nädalal alustame kodutöödega. Nüüd ma saan aru, miks ülikoolis grupitööd on. Need on lihtsalt niiii suure mahuga, et üksi läheks lihtsalt hulluks. Mata töö tulemuse sain täna teada, 10% 100-st. Ilmselgelt ei saanud ma vabastust loengutest ja eksamitest. Oleks 91% saanud, oleks mu elu sama hea, kui kursavennal. Hetkel on ta ainuke kahe kuruse peale, kes 91% kätte sai. Ettevõtlustudengitel oli keskmine 30%, meil 37. Igastahes suht mannetu. Aga nüüd lähen J linna, tema bussile ja koju, mina poodi. Õhtul on kursapidu. Loodetavasti vinge :)

Muidu siin endiselt pasitab päike ja aias on endiselt head ploomid. Kõik on verinaiss.


Ciiiaaao!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar