kolmapäev, 5. september 2012

Koduteel...

Olen 20 minutit juba Tartu poole sõitnud ja kuna mul on bussis igav, sest esiteks pole mul raamatut ja teiseks ei ole mul kõrvaklappe, siis mõtlesin, et kirjutan natuke siia.
Täna oli mul 2 loengut ja 1 infotund. Aga loengud olid pääääris vinged küll - majandusmatemaatika. Ja nii hakkab nüüd jõuludeni olema, sest siis tuleb eksam või arvestustöö. Õppejõud ütles, et see on pigem arvestustöö, aga ma eriti ei usu, et see sellise tasemega on. Majandusmatemaatika kujutab endast siis pm kõike seda, mida gümnaasiumis õppisime. Õppejõud ütles, et tegeleme "gümnaasiumi matemaatika meelde tuletamisega" ning samas ütles, et sellest ainest kukkusid eelmisel aastal läbi u 70% üliõpilastest, nii et võta sa nüüd kinni... Ainekavas on siis sees tuletised, logaritmid (õnneks seda on vähe!!), graafikute skitseerimised, võrratused, juured, ruudud, kuubid, tekstülesande põhjal võrrandisüsteemide koostamine ja selline muu 11-12nda klassi kraam. Tänased loengud ja ülesanded olid veel kerged... sain aru. Noh, enam-vähem :D Aga noh, ei tea, mis edasi tuleb... järgmine nädal on seda matat juba päris palju. AGA vähemalt saab siis selle kiiremini kaelast ära. Lohutati sellega, et rahandus on keerulisem (minu õppekavas on rahanduse alused nt), aga enamasti siiski hirmutati. Päris tõsiselt. Aga ma üritan, tahan ja saan hakkama, sest mul on seda haridust vaja. Ma ei saa töötada hotellis juhatajana, giidina, reisikonsultandina või kellena iganes, kui mul seda haridust pole. Seega tuleb see ettevõtluse pool lihtsalt ära kannatada.... ehk saab kuidagi.
Praktika koha pealt sain teada, et see toimub juunikuus 4 nädalat ning just turismiosakonna õppuritel on suuured võimalused praxi välismaale minna. Ma olen kindlasti üks nendest, kes minna tahab. Oli vist nii, et Pärnu kolledži välispraktikad moodustavad 75% TÜ välispraktikatest. Vist oli.
Ahjaa, koju sõidan sellepärast, et mul rohkem kooli pole sel nädalal. Järgmisel nädalal on igal päeval kool, aga ülejärgmisel peaks jälle reede vaba olema. Ja nii edaspidi ka, mingid esmaspäevad on ka vabad. Järgmisest nädalast on ka kõik kolmapäevad vabad, aga sinna tuleb keeled valida. Soome keele juba võtsin, aga kolledž pakub ka nt hispaania keelt, loodan sinna gruppi ka saada.
Meil on ikka ulme eelis, et meil kool maja taga on. Kui mõni loeng varem lõpeb, nagu nt täna, siis lippame ikka hoovi kaudu koju ja saame ühikas olla ning ei pea koolis ootama ja passima. Täna avastasin aiast ka PLOOMIPUU megaheade ploomidega. Enne bussile tulekut tahtsin veel võtma minna, aga ei olnud enam aega. Uuel nädalal aga kindlasti. Õunad on ka aias head.
Ja teate, meil on koolis kott-toolid ja siis saab loengute vahel ikka täiega lebosse minna :D

Aga hetkel polegi muud. Olen jõudnud Kilingi-Nõmmele, bussis jonnib mingi väike laps, kes ei saanud Angry Birdsi mängides sigadele pihta. Is normal, pakun, et ta on u 3-aastane tüdruk. Päris paljud on siin ümberringi juba häiritud :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar