teisipäev, 25. september 2012

Et 9000 ikka ära kiiresti tuleks, siis selle nimel võib vist üle pika aja jälle midagi kirjutada. Kuid ega mul ei ole selle Pärnu elu kohta midagi huvitavat kirjutada. Praegu küll mitte. Kõik on ikka endiselt nii, nagu ma kirjutanud olen. Esimesed loengud on ka muidugi juba praeguseks üle lastud. "Avastasin" et sotsioloogias on üldse väga mõttetu käia, aga ilmselt kogu aeg ka ei jää loenguid üle laskma, sest südametunnistus hakkab muidu ikkagi piinama... 
Reedel käisime Kaisaga OGs. Päris kiiresti läks seal aeg ja hea oli kuulda "Ega ma ei saanudki kohe aru, et valed inimesed oleksid klassi tulnud." Mhm, pm koju ju läksime. Veits wtf oli, et kes seal kõik on ja ei ole, aga noh...
Eilne päev möödus Tartus. Käisime tivolis! Wi-wiiii.

Ja juba ongi mul jutt otsas. Praegu vist see periood, kui üldse ei viitsi kirjutada. Aga no, krt, ma olen ehk juba 3?? aastat seda blogi siin kirjutanud ka.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar