kolmapäev, 22. august 2012

let's turn the page

Üleöö sülle kukkunud "pakkumisest" sai nüüd see, et olen TÜPK üliõpilane, esmakursuslane, rebane või mis iganes. Kool algab 3ndal, elukohaks on hotell... Sest kolledžil ei ole ühikaid, vaid neil on nö kooli hotellid. Mina sain omale koha Lõuna hostelis, mis ei kuulu koolile, ent pakub siiski majutust ka kolledži õpilastele ning võimalusel saan kooli hotelli üle kolida.

Nüüd ma enam ei värise, aga see pole mulle endiselt kohale jõudnud. Ma lähen sinna nagu Aafrikast põgenenud laps Ameerikasse või siis olen nagu põrsas Babe, kes eksles suures linnas, sest MUL POLE AIMU KA, KUS ASUB MU KOOL, KUS ASUB MU HOTELL, KUS ASUB POOD VÕI MIDA KURADIT MA ÜLDSE SEAL TEGEMA PEAKS.

... ma lihtsalt ei saa hetkel üldse sellest aru, mis toimub. Tean seda, et minu kool on TÜ Pärnu Kolledž, see kool asub Pärnus, mina hakkan õppima turismi- ja hotelliettevõtlust ja hakkan elama hostelis Lõuna, aktus toimub 3. septembril kell 12 ja õhtul on juba väike simman. Ja see on kõik - aaargrgh, kui palju avastamist!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar