reede, 31. august 2012

Täna peaksin hakkama mina ka asjade pakkimisega pihta, aga no ei ole seda viitsimist veel. Ja noh... reaalselt mõtlen, siis mul on aega ka sellega veel. Üleeile helistati mulle kolledžist ja pakuti kohta nüüd hoopis Sadama Villas. Mingid sõbrannad tahtsid koos toas olla ja kuna mina niikuinii pm kedagi seal ei tunne, oli minul täitsa ükskõik ja olin lahkelt nõus ka Sadamaga. Pärast kuulsin aga jutte... Nagu näiteks et Sadama Villa omanikud elavad samas majas ning on üpriski tropid. Pidu ei luba panna, lärmi ei või teha, kontsakingadega kõndida ei või, omanik pidi vahel lambist tuppa sisse lendama.... G ütles, et paljud tulevad sealt ära. Usun, et ma olen ka üks neist, kui kord nii range on. Ent hetkel on ka Sadamal mõned plussid Bristoli ees, nagu näiteks

+ kool asub 100m kaugusel. Bristol asub koolist u 1,5km (Google Maps)
+ toakaaslane tundub etem
+ üür on 1€ võrra odavam :D

Eks varsti näha ole, kas need plussid kaaluvad miinused üle :)

Kooli kohta olen kuulnud, et õpetajad, ptui, st õppejõud on väga sõbralikud, abivalmid ja nad ei vasta gümnaasiumis õpetajate poolt räägitule, a'la "Ülikoolis ei huvita kedagi, kas sul on õppematerjale, kas sa oskad, kas sa jõuad, kas sa saad, kas sa suudad. See ei ole seal mitte kellegi asi." Kolledžis pidid kõik supertoredad olema. Ja kolledž ise pidi ka ilus olema... ja väga hea, et on, sest ma olengi juba ära harjunud ilusa kooliga.

Vaatasin huviga ka Postimehes ilmunud koolide pingerida eksamitulemuste põhjal. Ja mida üllatust - OG oli eelmisel aastal 89. ja sel aastal 44. ja seda tänu meie klassile! Näha enda kooli nii eesotsas oli ikka uhke tunne küll. Paratamatult tuli ka pingerea uurimise hetkel meelde ühe 'armsa' õpetaja jutt, et "oii need tartu eliitkoolid on ikka nii head koolid, kui tööle kandideerite, siis loomulikult võetakse enne härma või trefneri õpilane, kui og õpilane" Ülikoolist poleks me keegi pm pidanud tema sõnul unistamagi, sest alati oli tal see Trefner või Härma jutt. Ja nüüd tahaks kohe öelda talle, et ta loeks kokku meie lennus inimesed, kes ülikooli ei saanud. Ja kui veel mainida, et näedsa, mõned kursusekaaslased mul on imedekoolist Trefnerist tulnud ja et ka mina õpin nendega samal tasemel ja saan hakkama, siis... Mõnes mõttes on hea küll saada lahti koolist, kus sisendati klassi ees üpris tihti, et ülikooli teie küll ei saa.

Järgmise blogipostituse üritan kirjutada juba Pärnus, seega..

Pärnuni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar