neljapäev, 26. juuli 2012

Laupäeva öine kojutulek Comebackist mõjus tervisele päris kenasti. Ma teadsin juba enne minekut, et ma jään haigeks või et nohu saan nkn, aga siiski ei raatsinud kingi ja jopet korraga kanda. Tuligi see, mis tulema pidi - olen haige. SUVEL!! Eile oli päris ränk, sest olin ka tööl ja ainuke asi, mida enda heaks teha sain, oli teed juua. Täna tunnen ka, et kindlasti on mingi palavik, sest pea on selline haige otsas. Kraadiklaas enne näitas 35,9 kraadi ja see on viimane kord ka, kui elektroonilist kraadiklaasi kasutan. Ta pole kunagi õiget temperatuuri näidanud, seega kasutu vidin.

Mu kutseka testi ja vestluse aeg hakkab suurel kiirusel lähenema, aga ma ei ole üldse kindel, et ma lähen sinna. Kipub ikka sinnapoole, et sel aastal kooli ei lähe. Mul on peas plaan A ja plaan B ja C,D ka, mis teevad üsna suure segaduse kokku. Mul on vist vaja aastat, et välja mõelda, mida nende plaanidega teha, mida jätta, mida võtta, mida tahan/saan, mida ei taha. Ja mis mind veel segadusse ajab on see, et ma ei näe ennast tulevikus üldse Eestis või kui ma mõtlen, mida ma siin teha tahaks, siis ei olegi nagu väga midagi... Keeruline.

Tõenäoliselt kavatsen ma oma aasta veeta ikka tööl käies. Kodus aasta passimist oleks lihtsalt üks hulluksajav tegevus. Üritan ka iseseisvalt alustada soome keele õppimist, ent ma ei kujuta veel, kuidas ja kust ma materjale saaksin. Tahaks kindlasti ennast harida, just keeleliselt. Ja siis ma pean välja mõtlema, mida kuradit ma oma eluga teen. Sellessuhtes oleks koolis hea käia - oleks kaks või kolm aastat jälle sisustatud ja millegi pärast ei peaks muretsema. Aga... no... ei taha. Minu jaoks peab olema midagi kusagil väljaspool Eestit.

Septembri alguses on ka midagi head ootamas, aga sellest veel rääkida ei julge, ehk läheb midagi nihu... Ja seda ma ei saaks ette võtta, kui ma otsustaksin kooli minna. Seega... kui see "asi" on kindel, siis on kindel ka see, et mul on aasta koolist vaba. Veits harjumatu ja hirmutav, aga ma ju tean, et kool ei kao kuhugi, koolis vanusepiirangut (vist??) ei ole ja järgmine aasta olen juba targem, sest sel aastal ei esitanud ma nt ühtegi avaldust Tallinna Ülikooli ja nüüd ma mõtlen, miks...

Aaaaga dvi, olen haige edasi hetkel.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar