reede, 18. mai 2012

töö ja hambaarst ja ripmsed

Oioioii, ma olin 3 pikka päeva tööl ja see viimane päev (eilne) oli küll täielik õudus - nii palju oli teha ja ma olin liiga väsinud, et midagi teha. Pm istuda ei saanud, muidu oleks magama jäänud. Teisipäeval tehti ka päris hea nali seal. Argipäevadel on päevamenüü, millesse kuulub nii supp, praad kui magustoit. Kuna too päev oli magustoiduks kamavaht keedisega, mida mina täitsa ise teha oskasin ja ära ka tegin, pandigi päevapakkumise lehele, et päevamagustoit on Stella kamavaht. Jaaaa nooo eks ikka tänu minu nimele need otsa ka kiiresti said :D Asjad on nii seal nüüd kujunenud, et ma pean isegi praade tegema, kui nädal tagasi ma veel lihtsalt panin ainult toorsalati taldrikule. Ehk siis, ma teen kõike, mida seal teha annab, ja endiselt meeldib.

Kolmapäeval käisin ka hambaarsti juures. Oii juudas! Arvasin, et viskan toolile pikali, teen suu paariks minutiks lahti ja teen minekut. Riiiiiiiight. Olin fckng tund aega toolis ja piinlesin, ei mingit puurimist, küll aga suurem probleem. Nimelt ta küsis, kas mul endal on midagi kaevata ja siis no ütlesin, et päris tihti (pm iga kord) hambaid pestes tuleb suust verd. Hakkas hambaid vaatama ja küsis minult mitu korda üle, et kas polikliinikus kontrollis käies pole tõesti mitte midagi selle kohta öeldud!? Ja ma pidin mitu korda kinnitama, et nemad pole mulle kunagi midagi öelnud ega teinud. Ta lihtsalt vaatas peale ja juba nägi, et igemed on korrast ära - põletikus. Ütles, et ma olen miljonär... Selles mõttes et mul on niivõrd palju neid haigustekitajaid. Ja kõige masendavam oli see, et ta ütles, et olen selle probleemiga juba päris mitu aastat hiljaks jäänud. Üldse rääkis ta mulle selliseid hirmsaid jutte, et mul oli juba suht nutt kurgus, et nüüd on ikka väga p*tsis. Õnneks ta ütles, et selle saab korda, peab nende põletikutekitajatega "võitlema" hakkama, kuid ma pean ise jõhkralt vaeva nägema. Ütles ka, et kui ka tema naerataks mulle nii nagu polikliinikus on tehtud, oleksin ma 35selt juba mõne hamba kaotanud. Nüüd pean iga päev kasutama spets hambapastat ja suuvett ja veel mitut asja ning jälgima stopperit, et ma kumbagi alla teatud aja ei kasutaks. Ostsin isegi kohe soft hambaharja, et ma enam kunagi ei peaks hambaarstitoolilt pärast tund aega piinlemist täiesti verise suuga tõusma. Ja nüüd tean, millist hambaarsti alati külastada!

Ja täna lähen panen ripsmed ka tagasi, kuna suvi on ees ja ma ei viitsi mingi ripsmetuši pealepanemise ja mahavõtmise peale aega raisata. See-eest tuleb aga küüned maha võtta. Tööl pole nendega just eriti hea olla, sest saavad korralikku retsi ja see küünte-teema pole vist päris minu teema ka.

Cheeers!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar