kolmapäev, 2. mai 2012

Lolliks õppinud ei ole, eesti keele ja kirjanduse eksamit kiruda ei viitsi, ei viitsi ka rääkida, et appiappi ühiskonnaeksam on reedel. Võtan iisilt, sest ega head tunnet pärast esimese eksami sooritamist ei tekkinud ning ülepõdeda pole mõtet. Muidu mulle meeldib koolis käia ainult konsultatsioonides ja veeta seal vaid mõned tunnid, kusjuures väga asjalik tunne tekib nii, et oo käin konsultatsioonis ja valmistun eksamiteks. Täna tegime ka inglise keele suulise osa tervenisti läbi. See oli see, mida ma mõtlesin, et iialgi teha ei suuda ja aasta alguses mõtlesin, et mul tuleb see vaid 1 kord üle elada, see on veel nii kaugel, aega on, elan üle... Noh, praegu muidugi ei olnud midagi keerulist, monoloogiteema oli kerge, iga sõna oli arusaadav. Dialoogi osa aga oli veits keerulisem, kasutasin küll kõiki küsimusetüüpe, aga ega ma mõne küsimuse puhul küll aru ei saanud, mida ma küsisin. See on see, kui sõnavara on nigel. Punkte sain kokku 15, millega ma olen rahul, sest ma tean, et ma pole selline, kes võtab tuimalt 20 puntki silma pilgutamatagi ära.

Aga davaika jamaica, ühiskonda peab õppima.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar