kolmapäev, 25. aprill 2012

meil kasvab viinapuu ja sel on marjad, neist voolab välja magus vein...

... ma ütlen veel üks kord: noorus on ilus aeg, noorus ei tule iial tagasi...

Kõik ju, kes OG lõpetanud on, teavad seda laulu ning võib-olla neid ridu praegu lugedes, laulavad ka seda endamisi. Meie saime ka täna lõpuks laulda seda laulu ning kõik klassid ka läbi käia, õpetajaid tõsta. Edasi suundusime lauluga lasteaeda, seejärel Konsumisse, Oti pubisse, Maximasse ja OIKi. Kõige vingem üldse!!! oli see, et kõigi näod olid nii sõbralikud ja rõõmsad, kõik vaatasid ja kes oskasid, laulsid isegi kaasa. Mõned soovisid meile edu eksamiteks. Ikka väga-väga tore oli. Ahjaa, isegi polikliinikus käisime, sest meid oodati. Pärast linnas käimist lõid jalad konkreetselt tuld ja puhkasime natuke sööklas, sõime ja mõtlesime mõndadega, et Pühajärve põhikoolis võiks ka ju ikkagi ära käia. Käisimegi. Pärast seda tahtsime veel pilte ka teha, kuigi eesti keele konsultatsioon juba ammu käis. Kella ühe ajal vist jõudsime sinna ka ning pärast 45 minutit saime ära. Need, kes 12ne ajal sinna läksid, said tund aega kauem seal olla. Minul just eriti suuri süümekaid ei ole, sest teemaks oli kokku- ja lahkukirjutamine... see on mul juba õnneks ammuammu selgeks õpitud.
Aa... räägin veidike aktusest ka. Kell 9 algas ja võib öelda, et 11ndikud mõtlesid meist päris vahva laulu välja. Kogu meie klass oli seal nimepidi ära mainitud. Minu kohta oli seal nt "Stella tunneb end meedias kui kala vees", aga selle "tunneb" asemel võis ka midagi muud olla. Ei mäleta, pole vahet ka. JA kui esimese klassi õpilased meile enda meisterdatud lillekesi tulid tooma, siis see plikatirts, kes minule lille tõi, kinkis mulle ka kõrvarõngad!! Jumalast šehvid ja nii vinged! Kallistas ka mind päris kaua ja siis sasis mu juukseid :D Aga väga armas oli. Ilmselt olin ma talle meelde jäänud sellest korrast, kui tema klassi raadiosaate jaoks küsitlesin, sh teda ennast ka.

Eilsest tutipeost ka veel nii palju, et nagu ma aru olen saanud, siis need, kelle jaoks see kohutavalt liiga lühike tundus ja keda väiksed tehnilised viperused häirima jäid, levitavad ka sellest üritusest ainult halbu jutte. Eile oli meist süüdi ainult üks inimene, kes unustas oma läpaka laadima panna, KA MEIL oli VÄGA PIINLIK. Ja see, et see nii lühike oli... selle kõige kokkupanemisega tegeles ka vaid üks inimene. Meie aga ei süüdista ei teda ega kedagi muud, sest eks ikka juhtub ju jah. Vähemalt meeldis see õpetajatele  ja MEIE tutipeole nad vähemalt julgesid tulla, sest me ei olnud "ägedad" ja ei teinud neid maha. Btw, kes nägi, siis eks tal on asjast oma arvamus ja võibki olla, aga et need teevad ka suu kõvasti lahti, kes ise kohal polnud, midagi ei näinud, ajab küll vihaseks. Muidu kõik, mis mina kuulsin, oli vaid hea :) Ja seda öeldi ka, et oli lühike, aga mitte halval toonil. Ma ise tean ka, et oli lühike ja ütleksin samamoodi.








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar