reede, 2. märts 2012

plirts plärts käes on märts

Nii. Nüüd on aeg, kui peaks kirjutama siia ka natukene. Eelmisel neljapäeval mäletan, et käisime Comebackis mister Häppimänni kuulamas/vaatamas ja niisama tantsimas/pidutsemas. Sinna jõudes selgus kohe, et mina pean olema kainekas, sest lauas olid ju nii ahvatlevad 10 rummikoksi. Iseenesest olin ma ju niikuinii kaine, seega polnud sellest ju midagi. Reedet-laupäeva eriti enam meenutada ei anna ja üleüldse olid need päevad nii ammu, et mis neist enam. Pühapäeva õhtul sõitsime siis Viljandisse ja tagasiteel see metssiga meile auto esikülge sisse lendaski. Me olime täpselt seespool kurvi ja siga jooksis ka meie poolt ja nii viimasel hetkel, et ei jõudnud kahjuks midagi ette eriliselt võtta. Siga õnneks suur ei olnud, mõtlen, et ta ei olnud paarisajakilone, mis oleks auto ära lömastanud. Loomulikult sai autoke kannatada, aga tänu jumalale on ju Kasko peal! Ja kuna mina alati niiii ees istun, siis lõin ma põlve vastu armatuuri ära ja see on siiamaani katki veidikene. Paar päeva valutas ka. Kuna pidime avariist teatama ja meil oli ka surnud siga, kellega oli vaja midagi teha, siis ma helistasin 110. Esimene küsimus sealtpoolt oli, et kas vigastatuid on, mille peale mina vastasin, et ei ole, ainult siga on surnud :D Jahimehi või asju me ootama ei jäänud ja sõitsime ära. Kogu tee oli minu pilk naelutatud tee äärde ja iga pisemgi asi pani võpatama, sest ehmatus oli ikkagi korralik. Just SEE hetk, kui ma nägin siga, just SEE hetk, kui ta auto vastu põrkas, SEE hetk, kui ta maas siples, endal soolikad väljas, see hetk oli jube.

Kuid siis tuli esmaspäevteisipäev ja järksu ka kolmapäev. Kolmapäeval oli eesti keele proovieksam. Lugemisülesanded ja kirjand, jehuu. Ühte lõiku mõtlesin kontrollimatu näite ise välja, et seal vähemalt midagigi oleks, sest hea google ju ei tohtinud aidata. Muidu, eksam on eksam ja eksamis ei ole midagi head, seega. Teate ju ise, mis tunne on teha kas proovieksamit või siis juba päriseksamit pärisajal päriskohas. Meil oli see igaljuhul klassiruumis ja uksel ei olnud isegi mitte silti "PALUN VAIKUST! PROOVIEKSAM!" Seega, õhkkondki ei olnud üldse eksami oma. Ma võin öelda, et mina võtsin küll lõdvalt, ent ometi ikkagi üritasin. 100% kohe kindlasti endast ei andnud ja ei ütleks ka, et 75-te. Lihtsalt mina ei olnud eksamiks valmis ja seda õiget karmi eksami õhkkonda ka ei olnud. Tundus nagu eesti keele tund oleks 6h järjest... Kuid siis tuli neljapäevreede ja nüüd tiksubki kell sinna 4 poole juba.

Tänasest... sõitsime täna autodega Tehvandile suusatama, mina, M, M & M. MMMiga oli palju lõbusam suusatama minek ja tulek. Ilm oli ilgelt sitt. Mäest alla sõites panin lihtsalt silmad kinni ja seisin, sest esiteks, ei näinud ma lihtsalt midagi ja silmade lahti hoidmine oli marukeeruline, ja teiseks, ei libisenud mu suusad nagu üldse. Nad ei ole mul kunagi libisenud nii nagu suusatajatel, aga täna ei liikunud nad üldse mul jalgade all. A noh, ma pole neid iialgi ju määrinud ka ega midagi. Sõitsime muidu vist aja peale 0,8km ringi. Mina & M tegime kõik kolm ringi kogu aeg koos. Küsisime õpetajalt kaksikstardi luba ja andiski selle. Lõpetasime ka kaksikfinišeerijatena ja üldse chillisime seal omas tempos. 0,8km ringi aeg tuli meil kahepeale 6 minutit ja 8 sekundit vist :D:D Aga noh tõsiselt, mäest ülesse sai sama kiiresti kui mäest alla. Ja meil ei olnudki tegelikult kuhugi kiiret, olenemata et kell muudkui tiksus, ja läbisime ringi rahulikult matkates. Haaaaaaaaha :D:D Aga ma juba mõtlesin, et nüüd saab suusad soov.ee'sse müüki panna, sest rohkem suusatama ei pea, volaaaaaaaaaaa. :D Mul on tegelikult suusad hästi hoitud. See aasta kasutasin neid 3x, mis teeb siis 3x60min=180 minutit kuskil. Eelmisel aastal oli vist 4-5 korda ja 10ndas ka väga palju ei olnud, sest siis olin ma kipsis. (jah, Riinu, nii vähe suusatan ja nii õnnelik selle üle olengi :D) Nõme tegelikult, et mäesuusatamine on megaaaaaaaaaaägeejaheaa tegevus ja siis see tavaline suusatamine hoopis teistmoodi vastikus, kuigi ühed suusatamised mõlemad.

KUID nüüd... 3h pärast pean hakkama juba Elmari sünnipäevale minema, samamoodi homme Anneliisi. See nädalavahetus möödub sünnipäevapidudega ja kindlasti ka kiiresti :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar