teisipäev, 20. märts 2012

laughing out loud

Ma avastasin ühe täiega hea nalja praegu. Tulin vanaema juurde ja mulle jäi silma tal riiulil olev kaustik, mille peale on kirjutatud "Stella oma! Ei puutu! Vot tak!" Selle kaustiku sees olen ma kõvasti vanillaninjade autogramme, luuletusi ja muud jama harjutanud. Nt ühel leheküljel on "Some day I will survive. Do know I kill you :D It's not REAL" Vot selline inglise keele oskus! Aga kõige parem avastus... kõige magusam... Avastasin, et olin päevikut pidanud. Kahjuks ainult kahe päeva kohta, kuid asi seegi. Need kaks lehekülge ütlevad päris palju, mis sel hetkel toimus. Ma tean, et mul oli üks sinine päevik veel, aga too on ei tea kus. Need asjad on kirjutatud siis, kui ma olin 12 tõenäoliselt. Äärmisel juhul 13, kuid väga ei usu. 12-13 olin, ikka korralik tatikas. Ja ma panen kirja täpselt nii, nagu kirjutatud on. Jutt käib siis ühest mu kunagisest sõbrast ja tädiütrest, kes käisid kõvasti :D

Neljapäev

Närvi ajab, noh!
Vali tema, las võidutseb.
Mul pohhui ;)
Aga sellist asja ma ei kavatse taluda. Kui Sa oled nii loll ja jooksed tal järel nagu ma ei tea kes, siis mina tõmban tagasi, sest sellist titekäitumist ei kavatse ma taluda, ei kannata sellist inimest! Saad aru, mul on temaga vastumeelne ühes ruumis viibida ja temaga rääkida. Oksele ajab! Kui Sa aru ei saa, et ta pole õige, siis miks Sa kellegi arvamust ültse küsid? Kas keegi on Sulle öelnud, et lepi temaga ära? Mitte keegi ei ütleks seda, kes vähegi Ardit tunneb ja teab, kuidas ta Sinuga käitub. Kas on kedagi, kes sooviks, et te ära lepiksite? Vaevalt.

Silja ja Ardi suhetest!

Reede

Nüüd siis jälle koos. Oijah, te olete nagu 2 väikest last, kes mängivad liivakastis ja üks viskab teisele liiva silma ja siis läheb emale kaebama. Siis nad ei mängi enam paar päeva ja siis on jälle parimad sõbrad. Meeltemuutus on liiga suur! KOHUTAV! Tegelt on see kõrvalt vaadates NÕMEDALT NALJAKAS! :D Ausalt. Ja see, kuidas Ardi üritab viisakas ja sõbralik, ajab mind lausa oksele! Ei kannata! :P Liiga nõme, et tõsi olla! :* Tõesti NII nõme nagu!

Silja ja Ardi suhetest!

Ja rohkem polegi :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar