laupäev, 10. märts 2012

Kell on 1:39 ja ma olen nii unetu. Enne oli justkui jalustvõttev uni, kui teleka ees silmad kinni vajusid, aga nüüd on kõik läinud. Täna klubisse ei viitsinud ka üldse minna, kuigi täna on ikka vähe kõvem pidu seal kui eile. Samas... jah. Nüüd mõtlen, et oleks võinud ju ikka minna, aga noh nüüd on hilja. Eile oli ka muidu täitsa okei õhtu, ainult et inimesi oleks võinud ju siis rohkem olla. Aga ei hullu, J oli sünnipäev, kõik olid peaaegu kohal ja kõik oli nice. Mina olin "see kaine" ja pidin öösel veel päris kõvasti sõitma. Pärast klubi avastas J, et kõht on tühi ja kõige parem söök on ju Mäkis, seega sinna läksime. Tartusse oli täiega mõnus sõita, sest tee oli puhas ja autosid ka ei liikunud väga. Teel sinna ehmatas mind korra rebane, kes üle tee jooksis ja Tartus Võru tänaval jooksid kassid üle tee (üks ajas teist taga :D), aga kõik läks ikka hästi. Pärast seda sealaksu vaatan ikka väga, väga hoolikalt teed ja vahel võpatan ka liikuva puulehe peale, kuid vähemalt julgen ikka pimedas sõita. Ja Tartust tagasi sõites sadas pool teed lund, mis ei olnud hea, aga siis läks jälle hästi heaks. Ja mulle meeldib täiega öösel Tartu linnas sõita, niiiiiiiiiiiiimõnus on. Ei tea, kas sellepärast, et pm on kogu aeg peatee ja valgusfoorid ei tööta, vähe autosid ja laiad teed... Ilmselt küll.

Kell on 1.50 ja ma kuulan Lifehouse'i ja jään siis vist und ootama. Võib-olla teen ühe kiire numbrimängu ka ja loen kellegi A-teemalist blogi :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar