kolmapäev, 15. veebruar 2012

x astmes 7 miinus ruutjuur 56 astmes 7 sulgudes ruudus -5/6 korda 78/36 astmes miinus 1,5 sulgudes ruudus korda miljon ruutjuurt - 29999999994 = ?

Iga päev ma mõtlen koolis, et milleks ma siin käin. Ma võin öelda, et osad tunnid jooksevad küll mööda külgi maha. Nt füüsika, bioloogia, ajalugu. Kui töö tuleb, siis ma loen enne seda õpikust ja vihikust. Ajaloos käivad asjad nii, et tuleb meilile kordamisfail ja siis ma lihtsalt teen selle ära - mõisted, isikud, sündmused, teen telefoniga pilti, sest ma vastan nad Wordi ära, ja siis tunnis teen kõik telefonist maha. Loomulikult need ained on vajalikud, milles eksam tulekul on, aga ma isegi ei viitsi pingutada, et bioloogias kas või üht mõistet korralikult pähe õppida. Kui saab ka ilma õppimata, miks siis mitte ju. Ma totaalselt ei suuda end sundida. Ja no matemaatika - eelmine kursus oli 4, see kursus, noh.. ma ei tea :D Need ruutvõrrandid ja siis võrrandis valemi tundmine ja siis ruutjuurte korrutamine, astendajate korrutamine, ruutjuure kaotamine - see pole ÜLDSE minu jaoks. Kunagi ütles üks mu sõber selle peale, et matemaatikas on miljon võimalust, kuidas midagi teha, aga sina pead teadma seda ÜHTE ja AINSAT. Okei, see jama poleks nii raske, kui need võrrandid vähegi inimlikumad oleksid! Ma ei oska isegi topeltmurdu kaotada... ja kuna see mata mind nii vähe huvitab, siis ma ei taha seda vist selgeks ka saada :D K tahtis mulle hiljuti geomeetrilise tõenäosuse ülesannet selgeks teha, mille ma kontrolltöös valesti teinud olin, aga ma ütlesin kohe: "Ei, ära seleta! Mind niikuinii see ei huvita. Ära näe parem vaeva." Ja siis samas imestan mina, et kuidas ei osata neid komasid ja muud grammatikat. Meil tuleb VEEL üks grammatikakursus ja ma ei taha teada palju meil neid juba olnud on! Ja me ikka veel õpime, et KELLE, KUS, MILLE ette käib koma. Ja sellest ei saa ma ka aru, kuidas ikka ei teata, et nt KAS VÕI, IGA PÄEV, KOGU AEG kirjutame me lahku või kuidas üldse tuleb kirjandis idee kasutada sina-vormi. Vahel ma tunnen ennast klassis küll nagu oleks mingis viiendas klassis. Täiega tuleb tahe pead vastu lauda peksta :D Aga sealsamas olen mina, kes ei oska vahel 5-3 ka õigesti ära lahutada :D:D Et jah, ma olen mataga praegu täiega hädas.

Minu mata ja igasuguste asjade kirjutamisoskused on pöördvõrdelises seoses.

Ja ma hakkangi ajaloo kordamisfaili nüüd tegema. Ja seekord on see ikka ULME kui mahukas. Vähemalt homme saab puhata, reedel pole ühtegi tööd :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar