neljapäev, 16. veebruar 2012

Helmo on naljakas inimene. Tegin temaga eelmisel aastal Põlvast koju sõites intervjuud. See oli mu viimane sõit enne eksamit ja siis loomulikult sain hakkama sõitmise ja Helmo intervjueerimisega. Intervjuu kirjutasin ma alles sel aastal ära, sest nagu ma aru sain, läheb see Otepää Teataja vahele märtsis vist? 16. märts oli. Lood peavad valmis olema 25 veebruar ja selle ajaga pean ma nüüd Maikost ka loo kirjutama sinna lehte. Portreeloo, palju õnne! Ja palju õnne mulle ka selle eest, et ta ähvardas mulle iga asja peale "ei" öelda. :D:D Aga tagasi Helmo juurde. Käisin siis teisipäeval koolis temaga rääkimas, et teeks nagu pildi ka ära ja siis hakkab pihta, et kas just täna ja bla bla. Kui naisisikutest olen lugu teinud, siis olen ette öelnud, kuna pildistame, et ikka meik ja riided oleks tipptopp. Aga Helmps ütles mulle, et teeks neljapäeval, et ta peseb siis auto ka ära :D:D Kuna rääkisime ka tema MEREVAIGUKOLLASTE SUUNATULEDEGA LAIMIROHELISEST AUTOST, siis peab see ka pildil olema. Täna kõndisin koolist koju ja H peatas tänava ääres auto kinni, läksin siis tema juurde, et noh mis toimps. Hakkas pildist rääkima, et teeme pildi siis teisipäeval (sest K ei mõelnud sellele, et tema ei kohtu H-g neljap, aga tema on ju fotograaf meil) ja ma ütlesin, et noh olgu siis ja et pesku siis auto ka ikka ära :D Õeh.. igavene jama. Loodetavasti saab siis see pilt tehtud, sest mul on veel televisioon ka seljas ja ei jõua enam järge ajada, mis kellelgi tehtud sai ja mis mitte...

Et tööd jätkub tegelikult siin küllaga, aga ma üritan nii palju kui võimalik tõmmelda ka, sest see tuleb mu meedaeksamile ainult kasuks. Loodetavasti.

Õuõu, ma saan täpselt 4 kuu pärast 19. Kuhu need 8 kuud küll kadunud on?

Tomorrow is friday & friday means p.a.r.t.y.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar