kolmapäev, 1. veebruar 2012

3. päev kodus saab kohe kohe mööda... Ja loomulikult ma teadsin, et tagasi kooli nüüd minna on raske. Mata 4-st kodusest tööst oskasin ühte (aga mu pinginaaber Klaisi ütles, et tema ei oska ka kahte, et ärgu ma nonde kohta küsigu), seega ei tasu sellepärast muretseda ja matas on mul hetkel gümnaasiumiaastate parimad kursusehinded! Nelju ja VIISI pole ma enam oioii kui ammu matas näinud. Ja siis füüsika... Vaatasin e-koolist, et väga tore, homme on TUUMAFÜÜSIKA kontrolltöö. Lahe! Hakkasin siis lugema... aga väga ei suutnud. Aeg jookseb nii kiiresti ja loomulikult tegelen muude asjadega ka ja siis ei ole mul veel neid mõisteid, mida homme teadma peab. Ja siis järsku libiseb mingi pisike paber õpiku vahelt. Voilaaaaa, SPIKKER ja veel homse töö kohta!! Tegi tuju nats paremaks küll, kuigi see ju ei pruugi üldse meie kontrolltööle vastata, sest nendel õpilastel oli teine õpetaja. Ometi on, ma väga loodan, sellest kasu, sest selle peal on ju asjad, mida ma niikuinii poleks selgeks saanud. Homme on füüsikatund viimane ja kaks esimesed ajalugu, mis tähendab, et kui tahaks, saaks õppida küll. Ehk saab kuidagi päeva lõpuks mingid teadmised kokku venitatud, sest järele vastama minna ma ei viitsi!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar