teisipäev, 31. jaanuar 2012

heiheiiii

Laupäeval käisime Tartus, sest oli asju vaja korda ajada ja oli vaja asju ka osta. Mul on nüüd megamõnussoe kampsik, ehk ka mille tõttu ma nüüd haige nats olen. Nimelt ei pannud ma üldsegi jopet enam selga, kui kampsun oli, sest sellega tundus ka väljas enamvähem soe korraks olla. Pühapäeval tegime šokolaadikooki, mis ilmselgelt ei tulnud nii välja, nagu mina arvasin, aga sellegipoolest täitsa hea. Eile käisime jälle Tartus igasugu asju ajamas ja seal läks ka ikka jõhkralt kaua. Tõenäoliselt kui M kaasa poleks tulnud, oleksin igavusse surnud, aga nii eile ei olnudki hullu. Käisin vennat ka haiglas vaatamas ja ostsin talle mänguasju, et väheke rõõmsam oleks. Tal lõigati eile mandlid ja adenoidid ära ja nüüd on siis pikkpikk taastumisperiood. Õhtul tegime väheke tööd meeskonnaga ja sel ajal hakkasin järjest rohkem tundma, et no nüüd tuleb küll nohu. Pärast seda läksime tuppa kaarte mängima ja siis ei saanud enam üldse tatistamata olla ja voilaaaaaaa, nüüd olen siin, voodis pikali nohus-kurguvalus, tsillin oma läpsis ja mõtlen, et samas võiks ju mõned koolitööd ära teha. Alustuseks võiks võtta ühiskonna arutluse. Näiteks.

Homme aga tõenäoliselt lähen vast ikka kooli, muidu sinna tagasi minnes on seal hullumaja. Käin kolm päeva koolis ära ja siis on jälle nädalavahetus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar