pühapäev, 8. jaanuar 2012

eiiiiiiiiiiiiiii kooooooooooool eiiiiiiiiiiiiiiiiii

Ma ei suuda sinna kooli poole vaadatagi mitte, aga ma pean homme sinna 7.50 kõndima hakkama. Tunniplaanis on päris ägedad muudatused. Tundide arv päevas ei ole muutunud, aga homset hommikut tuleb kohe bioloogiaga alustada, kaks inkat ja kaks eesti keelt... Teisipäeval peab 5.-7. tund ühes klassis sama õpetajaga olema - ajalugu, ühiskond, ühiskonna valik. Sliip, sliip, sliip. Ja reeeeede, 1. ja 2. matemaatika, 3. ja 4. kehaline (suusatamine :S:S:S:S) ja siis veel kaks tundi. Väga üksluine ja tuim tundub see tunniplaan kuidagi.

Täna käisime kelgutamas ka. Mõnus oli! Hästi-hästi mõnus talveilm oli, soe ja noh ülimõnus! Selline mõnus külm olek on siiani sees ja põsedki veidike õhetavad. Juustel oli ka enne niiiiiiiiiiii hea värske õhu lõhn, sure või ära.

Ja eile läksin A-ga peole Comebacki. Väga normaalne oli seal ju tegelikult... Keskealisi inimesi oli päris palju, üks mutt eriti hull. Väga väsimatu ja selline totaalne ha-ha-haaaaa mutike. Koju jõudsin kell neli, täiesti kainelt ja ilusasti. Isegi nelja ajal polnud väljas külm. Lund sadas ja väga mõnus ilm oli :) Ja täitsa okei õhtu, oli väärt.

Ma keriks praegu nädala tagasi... Nädal tagasi olime telku ees. Titanic käis!! Nädal tagasi jooksin ma oma pluusi ka ukselingi otsa lõhki :D Ja nädal tagasi oli mu Martini Asti ka alles, oi seda tahaks praegu võiiii siis Somersbyd.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar