kolmapäev, 18. jaanuar 2012

Asjad hakkavad kuhjuma ja midagi teha ei viitsi, nagu ikka. Peaks arutluse ära tegema, peaks intervjuu kirjutama, peaks ka füüsikat vastama minema... aga ma ei taha mitte ühtegi neist asjadest teha. Ja ei teegi, vähemalt mitte praegu. Võib-olla viimasel minutil teen, aga kui seda ei ole ega tule, siis jääb paraku tegemata.

Viimased 4 päeva on Ruf mu närvidel tallanud. See firma on nii organiseerimisvõimetu ja mitte ühtegi lubadust 1,5 kuu jooksul pole nad pidanud. See ärritab nagu väga väga väga.

Üks õnnestumine on ka olnud. Sain oma juuksevärvi tänu hõbešampoonile kontrolli alla tagasi. Oi kuidas ma vandusin, et pidin ma jälle värvima, pidi jälle pe*se see kukkuma, aga nüüd on täitsa ni4evo harašo. Pole enam mingi ERITI HULL TOON.

Aahjaa, eelmisel reedel kekas tegime 2 tundi aeroobikat. Teise tunni ajal tegime neljakesi hip-hop aeroobikat lindilt. Võii noo, need on mingi tervisekeskuse või sellelaadsel kodulehel üles ja siis mees õpetas ekraanil (ja täiega hästi!!) ja siis tantsisime järgi. Mulle hakkas see nagu väga väga meeldima. See oli nagu üüüüüüüülilahe. Ma väga loodan, et reedel saaks uuesti seda teha jälle, sest no see oli, täiega mõnnzzzz.

Muidu peaks veel mainima, et nädalavahetus möödus ülikiiresti, mis ei üllata meid kedagi ju. True dat, et on nii: tunnis panen silmad kinni ja puhkan, vaatan kella, max 2 minutit möödas. Hommikul pärast äratuskella panen silmad kinni ja kui kella vaatan on MIINIMUM 10 minutit möödas. Ja siis on ESMASPÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄEV, TEISIPÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄEV, KOLMAPÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄEV, NELJAPÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄEV ja REEDELAUPÄEVPÜHAPÄEV.

Ja rohkem polegi midagi öelda, igatsen, kurvastan, tsutsufrei.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar