kolmapäev, 11. jaanuar 2012

3 päeva koolis juba üle elatud, 2 veel.

Tänu sellele, et see kool on täitsa mõttetu, pole mul pm midagi rääkida. Üks tähtis asi siiski: täna oli siis see tund, kui ilmus meie klass leht, kus tuleb oma eksamid ära valida ja allkirjaga kinnitada. 20. jaanuar läheb see nö lukku, aga tõenäoliselt pole mul enam midagi muuta, tuleb mis tuleb. Geograafia riigieksam on õnneks sooritatud kui 1 eksam, mille 10ndas klassis kaelast ära sai. Valisin täna inglise keele, eesti keele ja kirjanduse ning ühiskonna riigieksamid. Üheks koolieksamiks on meedia. Selles on mul pm praktiline töö. Loevad mu tehtud tööd, kui ka need, mis veel tegemata on ja see kujuneb ma usun üpriski keeruliseks, sest teha on hästi palju igasugu asju. Tõenäoliselt pean mina ka ühe koolilehe Otepää Teataja vahele tegema. Mitte kõik kirjutama, aga korrektuurid pean tegema, küljendama ja noh kõik mis seal teha siis vaja on. Ja veel väga palju kirjutama, väga palju filmima. Lohutan ennast sellega, et ÕNNEKS on mul alati mõtteid... mitte nagu kirjandit kirjutades juhtub, et mõtteid njetu.

Sellest rääkides... Täna saime oma kirjandid jälle kätte ja noh mina pole enne rahul, kui saan 50 või 50+ punkti 60-st kätte. Õpetaja ütles, et viit sisupunkti pole mõtetki temalt kellelgi loota, seega üle 55 pole nkn lootust saada :D Ja kui ma kogu eksami alla 80ne teen, siis mina rahul ei ole. Samas pole mul mõtet praegu viriseda, sest teised saavad ikka täiesti uskumatult vähe punkte, mille peale ei oskagi nagu midagi öelda. Minu jaoks aga on alla 50ne halb, aga kui ma oma sõnastust parandada ei suuda, siis võin sellest vist vaid unistada. Õigekiri on õnneks igas kirjandis max punktidega, kui on, siis paar viga... see pole midagi. Aga oioi see minu sõnastus!! See on ikka veits pekkis. Ühes kirjandis oli vist 17 sõnastus- ja stiiliviga!! Jumal hoia no, kuhu ma nii jõuan. :D Vot too kirjand ehmatas mu küll ära, nii palju vigu. Paremates kirjandites kui joppab, siis on 5-6, kui ei joppa, siis 7+ ja läheb lappama ära. Pm igas mu kirjandis on kusagil ikka sõnadel numbrid peal, et mis järjekorras nad tegelikult võiksid olla. Ehk aitaks mind, kui ma õpiks ometi ühe reegligi selgeks, et tegija on 1. kohal ja tegusõna 2. kohal lauses või kuidas iganes see olema peaks...

Ja rohkem polegi midagi. Kõik on sama, same shit everyday ja elu nädalavahetuste nimel.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar