esmaspäev, 19. detsember 2011

J, M L, I L Y S F M

Ma ootan nii väga päeva, kus ei pea mitte midagi tegema. Päeva, kus ei ole ei kooli (seda on veel 2 päeva, st tunde) ja ei ole ka tööle minekut. Et saaks puhata, magada, teed juua, filmi vaatada, LEBOTADA!! Ma ärkan pm igal hommikul nii suure väsimusega üles, et see on hirmus. See nv tööl oli ka nii, et ma päris palju mõtlesin oma kirstu peale pikali visata ja sliipi lasta, sest niikuinii keegi mult pauku ostma ei tule. Aga no kuidas ma siis saan! Igaljuhul, ma arvan, et selle unevõlaga ma elan veel kogu selle kuu. Sest mul pole nagu enam päris ammu ühtegi vaba päeva olnud, a ei. Üks oli, eelmisel esmaspäeval, aga selle ma ise võtsin, sest mitu asja oli kokku kuhjunud ja kuna nvl midagi teha ei saa ja pärast kooli on hoopis muud teemad, siis pidin kooli üle laskma, et omadega mäele jõuda. Ja mõnel hommikul Pühajärve restos hea söömas käia või ei vä :D

Ja see laupäev oli... oii bllläät. Polnud mingisugust plaani, et hakkaks ise pidutsema ja jooks midagi. See tuli täiesti plaanimata mu plaanidesse ja päris peagi leidsin end teatud konditsioonis. Päeval sain veidike uut infi, mida ma ise ei mäletanud :D Kuid see ei olnud kogu õhtu point. Või noh... keegi ei räägi sellest õhtust nii, et kui palju keegi joonud oli, vaid...

Täna käis töö juures mul üks veidike naljakas poiss. Ta oli vast 8-9-10 aastat vana ja lihtsalt rääkis minuga ja küsis erinevaid küsimusi rakketide kohta. Ütles, et ta veel natukene vaatab neid, sest tal on bussini aega. Ma ütlesin, et okei noh, vaata, vaata :D Ja siis natukese aja pärast ta läks ära bussi peale. Igaljuhul kift, mis jutt poisil oli :D

Kool igastahes pm läbi, homme jõulupidu, kolmapäeval viimased tunnid. Liiiiike.

Eile oli 5!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar