pühapäev, 13. november 2011

väike wtf-efekt

Eile prantsatas mu Facebooki sõnumitesse kiri a'la "lugesin Delfist artiklit, et blaablaa, kas selgitaksite seda veidi? blaablaablaa" Kuna ma ei pea otstarbekaks seda kirja siia sõna-sõnalt kirja panna, siis asendasin sõnad lauses blaablaadega, kuid point on, et pidin seda kirja kaks korda üle lugema, sest oh ei... mul polnud aimugi, et Artti Aigro lugu Delfist lugeda võimalik oleks! Siiani ilmselt ei teaks, kui tema ei oleks küsima tulnud. Igaljuhul oli mul totaalselt WTF!? ning guugeldasin kiirelt ja leidsin siis ise ka selle üles. Mis asja puhul imelik on, on see, et Otepää Teataja paberkandjal pole minu kirjutatud portreeloo pealkirja muudetud, kuid see pealkiri, mille alt selle netist leiab, pole küll minu pandud. Seega hakkasingi kiiruga lugema, et mis veel siis ära muudetud on, kuid rohkem ei jäänudki midagi silma peale selle uue pealkirja ning ka üks pilt oli kellegi teise poolt juurde pandud. Mis veel, seda saab ju netis kommenteerida! Lugesin kiiiiiiiiiiiruga kommentaarid läbi, kuid õnneks, õnneks, olid need eilse ja ka praeguse seisuga positiivsed, vaid kolmandas võib kahelda, et kas tegu irooniaga või kuidas seda mõeldud on... Aga minu jaoks ei ole see oluline, seega las loevad ja kommenteerivad. Silma aga hoian siiski peal: Facebookis on seda jaganud 5 inimest, sh olen üks nendest mina ja artiklil on praegu 4 kommentaari. Põneeeeeev!
See kõik ei olekski üldse üllatanud ega midagi, kui ma oleks seda ette teadnud, aga mida rohkem mu nimi kusagil netis on, seda rohkem ma guugeldatav ju olen :D Chill.

Ja igastahes see link on ka siin, nii igaks juhuks:
http://eestielu.delfi.ee/eesti/valgamaa/otepaa/sport/artti-aigro-vaid-12-aastane-kuid-tiitleid-juba-ule-kahesaja.d?id=61442390

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar