kolmapäev, 2. november 2011

Novembeeeer!

Praegu kuulan jõululaulu "All I Want For Christmas Is You" ja vaatan seda küünlapildikest ning kui mandariinid ka kusagil kausis oleks ja lumi maas, oleksid ju täiesti jõulud! Mõnus jõulutunne tuleb küll nii peale... Kui aga õue vaadata, siis see kaob, sest seal on kõik hall ja "paljad" puud.
Tänasel hingedepäeval on ilmselt kõigil keegi oluline inimene, keda enam siin ilmas ei viibi, kellele mõelda. Ja ilmselt on enamik inimesi ka sellele inimesele juba mõelnud ning küünlagi süüdanud. Tänane õhk isegi on hingedepäevale omane ning õues on ka mõnus vaikus. Viimasel ajal, mis on tõenäoliselt tingitud varjalt saabuvast pimedusest, on jälle tulnud peale küünalde põletamise maania. Kui mõnus see on, kui toas põleb kas või üks küünal, mis valgustab hubaselt tuba ning lõhnastab meeldivalt. Idüll.

Nüüd ka muud juttu. Eile saabusin koju, kartul koolikotis. Nimelt, nagu abiturientidel ikka traditsiooniks, võtsime ette enda kooli kümnendikud ehk otud. Nendele antud ülesandes oli vaja kartuleid, seetõttu kartulid koolis kaasas meil olidki. Kuna meil on ikka kombeks üksteisele sarnaseid vimpkasid visata, siis seekord olin mina ohvriks. Samas ei kurda - sain ju endale terve kartuli, mille ma lubasin hommikusöögiks ära süüa, et energiat kogu päevaks jätkuks :D
Minu ajalooõpetaja sattus koolivaheajal autoavariisse, kus rekka sõitis tema autole tagant sisse. Uudistes reklaamiti seda aga vägagi teistpidi, nimelt et Opel Meriva sõitis rekkale sisse. Tegime klassis õpetajaga nalja, et no ju siis sõitis tagurpidi! :D Tegelikult väga debiilne. Auto on ju mahakantud, üks silm katki ja seda nii hullusti, et mina kui väga nõrganärviline, talle otsa vaadata ei suuda ja siis kui esitletakse meedias veel nii vigast uudist ka, siis no... #?!¤#@!!
Peaks veel mainima seda, et mind visati täna koolis tunnist välja. Mhmh, tegelt ka! Teemaks oli tunnis aatomfüüsika ning sellest me rääkisimegi seal taga pingis korraks, kuid siis lendasime! Imestasin, et ma ei hakanud vastu vaidlema, sest tavaliselt ma alati enda kaitseks nii teen, kuid ilmselt siis tundus pääsemine sealt füüsikatunnist parem! Väga imelik tunne on see tunnist-väljaviskamise-tunne, kuigi ma olen ühe korra põhikoolis ka väljavisatu olnud, kuid tookord lendasime tunnist 3kesi välja. Seekord kahekesi. Igastahes on hea passida 1. korruse koridoris, kus on ka õpetajate tuba ja kus neid kõige enam liigub, siis nägi ka direktor, et me tunnis ei viibi ja uuris asja... Ja naeris! Seda, et meil jumalast chill direktor on, on ju ammu tegelikult teada.

Jess, homme saab 8.05-ks kiriku juurde minna, et reha natukeseks kätte võtta ja tööle hakata ning pärast seda saab teha mata kontrolltööd, mida ma absoluutselt ei oska! Ja siinkohal pole see "absoluutselt ei oska" mõeldud sellisena, et noh midagi ikka oskan, vaid mõtlen nii, et see teema on minul täiesti nullarusaadav. Jess, jess.
Homme teeme otudele ka viimased piinamised ära nii koolis kui peale kooli ning õhtul läheme kõik Comebacki, kuhu on oodata juba peaaegu 100 inimest!

Laupäeval ARK, pigistan pöidlaid!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar