esmaspäev, 14. november 2011

Every successful person has a painful story. Every painful story has a successful ending. So accept the pain and get ready for success!

Praegu tuli mingi kahtlane tuhin peale: tsekkisin puhtalt huvi pärast Budu foorumis teemat "pakun või otsin tööd", et teada saada, mis praegu in on ning kellena tööd saada võimalik oleks. Ja kusjuures, ma eeldasin, et enamik teemad sisaldavad seda, kuidas 15-aastased tahavad meeletult endale kooli kõrvalt tööd või lihtsalt Soome maasikakorjajaks, siis ei! Seal on väga-väga palju korralikke tööpakkumisi. Hostesse vajatakse alati Küprosele, Kreetale, kuhu iganes - selliseid tööpakkumisi on alati, kuid seal on ka väga korralikke tööpakkumisi. Neid uurides soovisin juba korra, et oleks ometi see kool juba lõpetatud ning aega laialt käes, millega midagi ette võtta. Samas ei soovi ma seda nüüd ka kogu südamest, sest need töökohad seal mind nii sügavalt ei paelu, kui paeluks näiteks olla mingi maineka firma/ühingu/asutuse mille iganes avalike suhete juht, TV3 uudistesaate uus reporter, "Kodu keset linna" draamat tekitav näitlejanna või lihtsalt olla üks hea suhtekorraldaja!
Ometi võtsin ma just täna ette ka selle, et tegin omale korrektse emaili aadressi: stellarein93@gmail.com Kuna lihtsalt stellarein polnud enam saadaval, pidin midagi lõppu mõtlema, kuid see on väga palju parem kui oleks mu nelladellake või eljektrikljeida. Need mõlemad jäävad sinna 12-aasta vanuselt loodud meiliaadresside hulka. Põhjus, miks ma endale just täna korraliku meili tegin, oli tegelikult selles, et ma registreerisin ennast juba aupair.aupair.ee lehele ära. Ma tean, et sellega tuleb hullult varakult alustada, seega tegin selle ka igaks juhuks ära. Praegu peresid vaadates jäi tegelikult hea mulje ning väljavaated ka soodsad. Peresid, kes au pair'e vajavad, on tegelikult päris palju, kuid kõigil on vaja kiiremalt au pair majja saada, kui alles juulist 2012, mis on ma usun see aeg, mil mina sellega alustada saaksin. Hawaiile aastaks au pair'iks ei ole ju sugugi halb minna? Kuigi minu jaoks ei ole riik tähtis, peamine on siiski tore pere, kus ei oleks liiga noori lapsi ja et suhtluskeeleks oleks ikka inglise keel. Mõningad soovivad oma lastele 25-40 aastaseid au pair'e, kuid siiski enamikule sobib ka 18-aastane gümnaasiumi lõpetaja. Igaljuhul... varakult tegutsema hakkamine võiks ka eesmärgini viia, siis oleks lust ja lillepidu.
See on ka põhjus, miks mul juhilube vaja on, sest pm kõik au pair'id peavad lapsi igale poole sõidutama ja kui lube ei ole, on suhteliselt kriips peal.

Ja nüüd olen ma piisavalt väsinud, et magama minna ja homses mata KTs feilida!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar